شهرک صنعتی شهید نیرومند اسکو افتتاح شد


شهرک صنعتی شهید نیرومند اسکو افتتاح شد

شهرک صنعتی شهید نیرومند شهرستان اسکو به مناسبت هفته دفاع مقدس و با حضور استاندار آذربایجان شرقی، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از مسئولان استان افتتاح شد.

فاز اول این شهرک صنعتی در زمینی به مساحت 70 هکتار (شامل راه دسترسی) و سرمایه‌گذاری بالغ بر 130 میلیارد ریال آماده بهره‌برداری شده و شامل هفت زون صنعتی خواهد بود.

استاندار آذربایجان شرقی در آئین افتتاح این شهرک گفت: توسعه واحدهای تولیدی و صنعتی یکی از ضرورت‌های فعلی کشور برای ایجاد اشتغال برای جوانان و مقابله با تحریم‌های ظالمانه دشمنان است.

محمدرضا پورمحمدی با اشاره به آغاز عملیات اجرایی شهرک صنعتی شهرستان اسکو در سال 95، گفت: امروز شاهد تحقق یکی از مطالبات جدی مردم فهیم و فرهنگ‌دوست شهرستان اسکو همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با افتتاح این شهرک صنعتی، زمینه اشتغال برای یک هزار نفر از جوانان منطقه فراهم می‌شود و به زودی عملیات اجرایی فاز دوم آن در 113 هکتار آغاز خواهد شد.

وی با اشاره به استقبال پرشور سرمایه‌گذاران و فعالان بخش خصوصی برای تحویل زمین در این شهرک، گفت: بسیاری از قطعات این شهرک به متقاضیان واگذار شده و عملیات اجرایی 40 واحد تولیدی و صنعتی امروز آغاز می‌شود.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر تلاش و همت مضاعف برای حل مشکل بیکاری در جامعه، اظهار کرد: با توجه به ظرفیت‌های بسیار خوب شهرستان اسکو در بخش‌های مختلف بویژه بخش کشاورزی، امیدواریم در آینده بسیار نزدیک، شاهد توسعه بیشتر اقتصادی در این شهرستان باشیم.

به نقل از روابط عمومی استانداری آذربایجان‌شرقی، در این مراسم که دکتر صالحی‌نیا، معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران نیز در آن حضور داشت، کلنگ احداث 40 واحد تولیدی و صنعتی در شهرک صنعتی شهید نیرومند اسکو به صورت نمادین به زمین زده شد.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کنایه معاون رئیسی به ادعای یک رسانه عربی