بونجاح راه گلزنی به پرسپولیس را می‌داند!


بونجاح راه گلزنی به پرسپولیس را می‌داند!

بانک ورزش - یک رسانه قطری اعلام کرد مهاجم الجزایری السد می‌داند چگونه به پرسپولیس گل بزند. به گزارش بانک ورزش، روزنامه الوطن قطر در نسخه چاپی...

بانک ورزش - یک رسانه قطری اعلام کرد مهاجم الجزایری السد می‌داند چگونه به پرسپولیس گل بزند.

به گزارش بانک ورزش، روزنامه الوطن قطر در نسخه چاپی امروزش (شنبه) نوشت: بغداد بونجاح راه گل زدن به پرسپولیس را می‌داند. او در سه بازی اخیر برابر این تیم دو گل به ثمر رسانده است. این مهاجم الجزایری السد به طور کلی چهار گل در شش بازی در مصاف با حریف ایرانی زد که نخستین گلش در لیگ قهرمانان 2018 حاصل شده بود.

در ادامه این گزارش آمده است: السد روز 20 آوریل 2018 با نتیجه سه بر یک پرسپولیس را شکست داد. بوعلام کوخی (2 گل) و بغداد بونجاح گلزنان السد در این دیدار بودند. بونجاح روز 23 اکتبر هم در دیدار السد و پرسپولیس در ایران که با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید گلزنی کرد. او روز 12 مارس 2019 گل پیروزی‌بخش السد در دیدار با پرسپولیس در چارچوب لیگ قهرمانان آسیا را به ثمر رساند.

بغداد بونجاح راه گلزنی به پرسپولیس را خوب می‌داند و باید در دیدار فردا هم این کار را تکرار کند. این موضوع می‌تواند به تقویت موقعیتش در جدول گلزنان لیگ قهرمانان آسیا و صعود السد به مرحله یک‌چهارم نهایی کمک شایانی کند.

تیم‌های السد و پرسپولیس از ساعت 17:10 فردا (یکشنبه) در دیدار دور یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا برابر هم قرار می‌گیرند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سرمربی پرسپولیس را تحریم شد!