هفت هزار لیتر الکل در کارخانه نصر خرم‌آباد تولید می‌شود


هفت هزار لیتر الکل در کارخانه نصر خرم‌آباد تولید می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - مدیر شرکت الکل‌سازی نصر خرم‌آباد گفت: هفت هزار لیتر الکل روزانه در این واحد تولید و علاوه بر مصرف استان به پنج استان کشور ارسال می‌شود.

محمود نصر آزادانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ۲۱ سال پیش کارخانه تولید الکل نصر خرم‌آباد با وجود مشکلات محیط زیستی و تلاش بسیار برای رفع این موانع احداث شد.

وی گفت: بسیاری از واحدهایی که قرار بود در شهرک‌های صنعتی به تولید برسند اکنون مخروبه شده اند چرا که نتوانستند ادامه دهند، فرصت طلب بودند و پس از دریافت تسهیلات به استان دیگری رفتند اما کارخانه نصر با تمام سختی و آورده یک میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومانی به فعالیت خود ادامه داد.

وی با بیان اینکه الکل مواد اولیه تولید بیش از ۱۰۰ کارخانه کشور است ادامه داد: الکل نصر خرم آباد بیش از ۴۰ فرصت شغلی مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده است و اسفندماه با توجه به شیوع ویروس کرونا و برخی کمبودها، روزانه ۱۰ هزار لیتر تولید داشت.

نصرآزادانی اضافه کرد: با توجه به فروش بالا و بازار کنونی الکل، دهها نفر در انتظار دریافت مجوز کارخانه الکل هستند که این افراد باید بررسی های لازم را با دقت انجام دهند تا به مشکلات اولیه کارخانه نصر دچار نشوند و در مسیر بازنمانند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد