15 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان دزفول پرداخت شد


15 میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی به مددجویان دزفول پرداخت شد

دزفول- ایرنا- رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) دزفول گفت: 15 میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه خودکفایی و کارگشایی در نیمه نخست امسال به مددجویان کمیته امداد دزفول پرداخت شد.

مسعود رحیمی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان تسهیلات در قالب ۱۸۰ فقره و از محل اعتبارات صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دزفول پرداخت شد.

وی ادامه داد: ۱۷۳ فقره تسهیلات با اعتبار ۱۴ میلیارد ریال تسهیلات کارگشایی و هفت فقره با اعتبار یک میلیارد ریال تسهیلات خودکفایی بوده است.

رییس کمیته امداد امام خمینی(ره) دزفول گفت: تسهیلات پرداختی به مددجویان زیرپوشش کمیته امداد این شهرستان در زمینه‌های درمان، تحصیل، ودیعه مسکن و معیشت است که موجب حفظ عزت نفس و افزایش امنیت روانی آنان می‌شود.

وی افزود: صندوق قرض الحسنه امداد ولایت دزفول در سال ۱۳۹۴ با هدف گسترش فرهنگ یاری رساندن به افراد نیازمند و گره گشایی از نیازمندی‌های مردم محروم این شهرستان تأسیس و راه اندازی شد.

رحیمی بیان کرد: کمک‌های مردمی و سرمایه گذاری خیران دزفول در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این شهرستان در یاری رساندن بیش از پیش به افراد نیازمند تاثیرگذار است.

وی از مردم و خیران خواست با افتتاح حساب و سپرده گذاری در صندوق قرض الحسنه امداد ولایت این شهرستان یاری دهنده افراد نیازمند باشند.

حدود هفت هزار نفر زیرپوشش کمیته امداد دزفول هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خوزستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر چهره زمین تا آسمون فریبا نادری ! / این اون نیست ! + 2 عکس که نمی شناسیدش !