مدیرکل بهزیستی استان تهران امروز در «سامد» حضور می‌یابد


مدیرکل بهزیستی استان تهران امروز در «سامد» حضور می‌یابد

تهران- ایرنا- «امین شاهرخی» مدیرکل بهزیستی استان تهران از ساعت 9 امروز، شنبه در سامانه «سامد» حضور می‌یابد و به درخواست‌های مردمی پاسخ می‌دهد.

به گزارش ایرنا ساکنان استان تهران برای برقراری ارتباط با این سامانه و اعلام درخواست و شکایت می‌توانند تا ساعت ۱۱ یعنی به مدت 2 ساعت از طریق شماره‌گیری ۱۱۱ با مدیرکل بهزیستی استان تهران ارتباط برقرار کنند.
این سامانه برای تسهیل ارتباط دولت و ملت راه‌اندازی شده تا شرایط برای پیگیری مشکلات مردم در بخش‌های مختلف آسان‌تر شود و به نظر می‌رسد بهره‌مندی از این سامانه در شرایط کرونا به ویژه برای مددجویان بهزیستی افزایش یابد.

نکته جالب توجه اینکه گزارش «سامد» به صورت دوره‌ای برای مرکز ارتباطات ریاست‌جمهوری ارسال می‌شود تا مشکلات عمومی مردم نیز از طریق مسئولان کشوری مورد پیگیری قرار گیرد.

اگرچه در حال کلی این سامانه برای تسهیل ارتباط بین دولت و ملت راه‌اندازی شده است اما از دیگر اهداف راه‌اندازی آن در دولت تدبیر و امید می‌توان به افزایش مشارکت مردمی در نظارت همگانی و تقویت و تثبیت اعتماد ملت به دولت اشاره کرد.
افزایش رضایت مردم از طریق ارتقای کیفیت پاسخگویی، تمرکززدایی در رسیدگی به مطالبه‌های مردم، ایجاد هماهنگی، وحدت‌رویه و مدیریت یکپارچه امور ارتباطات مردمی، افزایش سرعت در رسیدگی و ضریب نفوذ الکترونیکی ارتباطات مردمی در کشور نیز از دیگر مزیت‌های سامد به شمار می‌رود.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج