برای ارتباط با صنعت نفت گام‌های اولیه را برداشته‌ایم


برای ارتباط با صنعت نفت گام‌های اولیه را برداشته‌ایم

رئیس دانشگاه علم و صنعت گفت: برای ارتباط با صنعت نفت گام‌های اولیه را برداشته شده است و خوشبختانه تعامل بسیار خوبی با این وزارتخانه داریم.

برای ارتباط با صنعت نفت گام‌های اولیه را برداشته‌ایمجبارعلی ذاکری، رئیس دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: دانشگاه‌ها در طول ۷ الی ۸ سال گذشته برای تعامل با صنعت نفت و با شکل دادن و ایجاد دانشکده‌های مهندسی نفت و گروه‌های آموزشی مرتبط با آن به حوزه پژوهش و فناوری ورود کردند.

او افزود: دانشگاه علم و صنعت برای ارتباط با صنعت نفت گام‌های اولیه را برداشته و خوشبختانه تعامل بسیار خوبی با آن ایجاد کرده است. برای هماهنگی ازدیاد برداشت و بهبود برداشت از میادین نفتی یک قرارداد بلند مدت منعقدشده است.

ذاکری تصریح کرد: امیدواریم با هماهنگی و با هم افزایی علمی دانشگاه و اجرایی شدن آن‌ها توسط وزارت نفت شاهد آثار مطلوب و شکل گیری نتیجه هم افزایی بین دانشگاه و صنعت باشیم. همچنین ماموریت دانشگاه علم و صنعت در ارتباط با وزارت نفت میدان نفتی درود در جزیره خارک است.

موضوع تفاهم نامه دانشگاه علم و صنعت با وزارت نفت

رئیس دانشگاه علم و صنعت درباره جزئیات قرارداد امضا شده بین این دانشگاه و وزارت نفت گفت: شکل گیری گروه آموزشی مهندسی نفت در دانشگاه برای موضوعات بالا دستی تولید نفت در کشور و افزایش ضریب برداشت، موضوع تفاهم نامه این دانشگاه با وزارت نفت است.

ذاکری اضافه کرد: خوشبختانه تعداد اعضای هیئت علمی دانشگاه علم و صنعت به مرور در حوزه ارتباط با وزارت نفت افزایش چشمگیری داشته است. در دوره تحصیلات تکمیلی مقطع کارشناسی ارشد و دکتری پذیرش دانشجو داریم و امیدوار هستیم با سوق دادن پایان نامه‌های تحصیلی به مباحث کاربردی که جزو راهبرد‌های دانشگاه است، بتوانیم در حوزه نفت گام‌های خوبی برداریم.

بیشتر بخوانید

همایش مجازی برای معرفی دانشگاه علم و صنعت به داوطلبان کنکور ۹۹ پیمانکار تغذیه دانشگاه علم و صنعت تغییر می‌کند/ وعده دانشگاه برای جبران تمام هزینه‌ها جزئیات آخرین اقدامات دانشگاه علم و صنعت برای مقابله با کرونا

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...