نمایشگاه عکس «اقتدار چهل» در یاسوج برپا شد


نمایشگاه عکس «اقتدار چهل» در یاسوج برپا شد

همزمان با سومین روز از هفته دفاع مقدس، نمایشگاه عکس دفاع مقدس با عنوان «اقتدار چهل» در گالری باران اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد برپا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، آئین افتتاح نمایشگاه عکس دفاع مقدس امروز (2 مهر) با حضور مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و جمعی دیگر از مدیران و هنرمندان در گالری باران اداره‌ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

«محمدعلی پیرسبزی» در این آئین با گرامی‌داشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس، اظهار داشت: امنیت امروز ما مرهون رشادت‌های شهدا، رزمندگان و ایثارگران دوران دفاع مقدس است که با نثار خون خود، شجره طیبه انقلاب را آبیاری کردند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: نمایشگاه عکس دفاع مقدس با همکاری اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و اداره‌کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به مناسبت هفته دفاع مقدس برپا شده است.

پیرسبزی ادامه داد: در این نمایشگاه، 40 عکس از رشادت‌های زنان و مردان این استان در دوران دفاع مقدس به مدت یک هفته در دو نوبت صبح و عصر در معرض دید عموم قرار می‌گیرد.

وی یادآور شد: این نمایشگاه هر روز از ساعت 9 تا 12 و 16 تا 19 پذیرای علاقه‌مندان به فرهنگ ایثار و شهادت است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد به برنامه‌های این اداره‌کل در هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: برگزاری نمایشگاه‌های متعدد در شهرستان‌های مختلف، برگزاری نمایش‌های میدانی با موضوع دفاع مقدس، تجلیل از ایثارگران و سرکشی از خانواده‌های شهدا از مهم‌ترین این برنامه‌ها است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟