پلوسی: بایدن نباید در مناظره با ترامپ شرکت کند


پلوسی: بایدن نباید در مناظره با ترامپ شرکت کند

رئیس مجلس نمایندگان آمریکا بار دیگر تاکید کرد که نامزد حزب دموکرات در انتخابات سال جاری این کشور نباید به مناظره با رقیب جمهوری‌خواه خود رضایت دهد.

پلوسی: بایدن نباید در مناظره با ترامپ شرکت کند

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ایندیپندنت، «نانسی پلوسی» رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، بار دیگر از «جو بایدن» نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر (آبان) سال جاری خواست تا با «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی و نامزد جمهوری‌خواهان، مناظره تلویزیونی نداشته باشد.

او در مصاحبه با شبکه سی‌بی‌اس گفت: «فکر من این نیست که بایدن عالی نخواهد بود، من فقط فکر می‌کنم ترامپ اعتقادی به واقعیت‌ها ندارد و حرفای اخیرش نیز این موضوع را ثابت می‌کند. او نشان داده به قانون اساسی آمریکا اعتقادی ندارد».

این مقام ارشد آمریکایی در بخش دیگری از صحبت‌هایش افزود: «چرا بایدن به مناظره برود وقتی که ترامپ حقیقت را نمی‌گوید؟ رئیس جمهور آمریکا اعتقادی به حقیقت ندارد.»

پلوسی پیش از این نیز همین درخواست را مطرح کرده و گفته بود: «ما نبایستی با گفت‌وگو و یا مناظره انتخابات ریاست جمهوری با او (ترامپ) به وی مشروعیت ببخشیم. می‌دانم که کارزار انتخاباتی بایدن به گونه‌ای دیگر در این رابطه فکر می‌کند».

این اظهارات در حالی مطرح شده است که طبق جدیدترین نظرسنجی انتخاباتی در آمریکا «جو بایدن» به صورت میانگین ۱۰ درصد از دونالد ترامپ پیش است.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا قرار است سوم ماه نوامبر (۱۳ آبان ماه) برگزار شود. علی رغم پیشتازی بایدن در نظرسنجی ها، ترامپ بار‌ها اعلام کرده است انتخابات ماه نوامبر یکی از فاسدترین انتخابات در تاریخ آمریکا است. همچنین وی بار‌ها از وجود تقلب گسترده در این انتخابات انتقاد کرده و از احتمال قبول نکردن نتایج انتخابات خبر داده است.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم وقاحت تمام بهاره رهنما / شوهرندارم این آقا دوست پسرم است!