ذخیره سازی نفت سفید در روستاهای فاقد گاز استان اردبیل آغاز شد


ذخیره سازی نفت سفید در روستاهای فاقد گاز استان اردبیل آغاز شد

اردبیل_ایرنا_مدیرشرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: با آغاز فصل پاییز، حمل و ذخیره سازی نفت سفید در روستاهای صعب العبور این استان آغاز شد.

سید حجت مدنی روز جمعه به خبرنگار ایرنا افزود: حمل و ذخیره سازی سوخت زمستانی مناطق صعب العبور وفاقد گاز طبیعی استان از اول مهرماه ​آغاز شده و تا ذخیره سازی 100درصدی سوخت پیش بینی شده ادامه خواهد داشت.

وی با بیان این که توزیع نفت سفید در استان به صورت الکترونیکی انجام و سهمیه خانوارها در کارت‌های بانکی متصل به شبکه شتاب شارژ می شود، اظهار کرد: توزیع و ذخیره سازی نفت سفید نقاط صعب العبور روستایی در منطقه از اولویت های اصلی شرکت می باشد و روستاییان هیچ گونه نگرانی در خصوص تامین سوخت نفت سفید خود در فصول سرد سال را نداشته باشند .

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه اردبیل گفت: با توجه به افزایش میزان ظرفیت ذخیره سازی انبارهای نفت، ذخیره سازی سوخت در منطقه وضعیت مطلوبی داشته و مشکلی در تامین سوخت مورد نیاز اهالی روستاهای فاقد گاز طبیعی استان در فصول سرد سال وجود ندارد.

مدنی با اشاره به توزیع ۳ میلیون و ۸۰۰هزار لیتر نفت سفید در ۵ ماهه اول سال ۹۹ بیان داشت : با توجه به شرایط اقلیمی منطقه برای خانوارهای یک و ۲ نفره ۶۰۰ لیتر، خانوار های ۳و ۴ نفره ۸۰۰ لیتر و خانوارهای ۵و ۶ نفره به بالا هزار لیتر نفت سفید پیش بینی شده است.

او اظهار کرد:آن دسته از روستاییان ساکن در نقاط صعب العبور استان تا آخر آذر ماه سال جاری فرصت دارند جهت دریافت این سهمیه به فروشندگی های نفت سفید مراجعه و نسبت به تامین نفت ذخیره زمستانی خود اقدام کنند.

مدنی گفت: ۴ ناحیه از ۶ ناحیه منطقه اردبیل جزو نقاط صعب العبور و سخت گذر می باشد و ذخیره سازی سوخت زمستانی همه ساله چندین ماه زودتر از فرا رسیدن فصل سرما در این نواحی صورت می گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اردبیل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید