همه قوا دست به دست هم داده 6تا مشکلات اقتصادی جامعه را رفع نمایند


همه قوا دست به دست هم داده 6تا مشکلات اقتصادی جامعه را رفع نمایند

رشت – ایرنا- نماینده ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت بیان کرد: امروز همه قوا دست به دست هم داده تا مشکلات اقتصادی جامعه و مردم را رفع نمایند.

آیت الله رسول فلاحتی در خطبه های این هفته آئین عبادی، سیاسی نماز جمعه رشت با بیان اینکه مسئولان باید تلاش کنند وضع اقتصادی از این سخت تر نشود، افزود:به همه مسئولان اجرایی توصیه می کنم در راستای موضوع یادشده از برنامه ریزی غافل نشوند و برای افزایش تولید و ایجاد اشتغال تلاش کنند.
وی برنامه داشتن، نظارت، توجه به واردات و صادرات و برخورد شدید با احتکار کنندگان و مختل کنندگان اقتصادی را در راستای بهتر شدن وضعیت موجود جامعه موثر دانست.
خطیب جمعه این هفته رشت بیان کرد: امروز با توجه به وجود مشکلات اقتصادی، فرهنگی، تحریم و آثار جنگ تحمیلی خدا را شاکریم که به لحاظ مقابله با آسیب های اجتماعی از بسیاری از کشورهای مدعی بهتر هستیم.
آیت الله فلاحتی اظهار داشت: مشکلات را می بینیم و خردورزانه با آنها روبرو می شویم اما چون دشمنان موفقیت این کشور و نظام برایشان قابل تحمل نیست، تلاششان بر این است که واقعیتها را تحریف کنند.
وی با اشاره به فرمایشات اخیر مقام معظم رهبری ادامه داد: امروز دشمن با شبهه افکنی می خواهد از طریق فضای مجازی در انقلاب اسلامی تحریف ایجاد کند در حالیکه این آدمهای زبون نفهمیدند که با همین شهدا و مردم دشمنان را به خاک زدیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با توصیه به رعایت شرم و حیا و بهره گیری از خرد در سخن گفتن، تاکید کرد: امروز در فضای مجازی بی عفتی و بی شرمی بیداد می کند که باید آسیب های این موضوع مورد توجه جامعه بویژه نسل نو قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط