مراسم تشییع و تدفین سردار خدادی در بهشت زهرا برگزار شد


مراسم تشییع و تدفین سردار خدادی در بهشت زهرا برگزار شد

تهران- ایرنا- پیکر سردار سرتیپ علی خدادی با حضور فرمانده سپاه، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی در بهشت زهرای تهران تشییع شد.

به گزارش ایرنا، این مراسم روز جمعه با حضور سردار حسین سلامی‌ فرمانده سپاه، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه، عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و سردار امیرعلی حاجی‌زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و محمدرضا نوروزپور مدیرعامل ایرنا، در قطعه ۲۶ بهشت زهرا برگزار شد.

سردار علی(حمید) خدادی، درروزهای گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و پس از یک دوره تحمل بیماری ناشی از عوارض شیمیایی، صبح پنجشنبه سوم مهر به قافله شهدا پیوست.

وی جانباز شیمیایی دوران دفاع مقدس و معاون ایمنی و اقدامات تأمینی ستاد کل سپاه بود و بیش از یک دهه به عنوان رییس دفتر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در سپاه قدس خدمت می کرد.

سردار سرتیپ پاسدار علی (حمید) خدادی بیش از ۸۰ ماه در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران جنگ تحمیلی حضور داشت و چندین بار در عملیات مختلف زخمی و بارها به دلیل عوارض شیمیایی در بیمارستان بستری شده بود.

وی پس از جنگ تحمیلی نیز در بخش‌های مختلف ستاد کل نیروهای مسلح و ستاد فرماندهی کل سپاه خدمت کرد و سالها در کنار مدافعان حرم با سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و یارانش همراه بود.

سردار خدادی، برادر «محمد خدادی» معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر عامل پیشین خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گیتی آذرپی درگذشت