روسیه 35 میلیون دوز واکسن کرونا را به ازبکستان تحویل می دهد


روسیه 35 میلیون دوز واکسن کرونا را به ازبکستان تحویل می دهد

فدراسیون روسیه به جمهوری ازبکستان 35 میلیون دوز واکسن ویروس کرونا را تا سال 2021 عرضه می نماید.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه امروز جمعه از توافق این صندوق و شرکت دارویی "لاکسیم" برای عرضه تا ۳۵ میلیون دوز واکسن ویروس کرونا "اسپوتنیک وی" خبر داد.

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در این خصوص اعلام کرد: پس از تأیید مقامات نظارتی ازبکستان، تا ۱۰ میلیون دوز واکسن کرونا در سال ۲۰۲۰ و تا ۲۵ میلیون دوز در سال ۲۰۲۱ به این جمهوری عرضه می شود.

صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه اکنون درخواست بیش از ۱.۲ میلیارد دوز واکسن "اسپوتنیک وی" را برای ۲۰۲۰ تا ۲۰۲۱ دریافت کرده است. بیش از ۵۰ کشور از کشورهای مشترک المنافع، اروپا، آسیا، خاورمیانه و آمریکای لاتین درخواست های خود را ارسال کردند.

پیش از این، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه توافق نامه های حاصل شده با شرکای مکزیک برای تهیه ۳۲ میلیون دوز، در برزیل تا ۵۰ میلیون دوز و هند تا ۱۰۰ میلیون دوز را اعلام کرد.

به مدت ۲۶ سال، شرکت دارویی "لاکسیم" به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان و تولید کنندگان طیف گسترده ای از داروها در بازار ازبکستان شناخته شده است.

این کارخانه بزرگ دارویی در شهر تاشکند فعالیت می کند، که حدود ۱۰۰ دارو به اشکال مختلف چون: قرص، کپسول، پماد، سوسپانسیون، آمپول تولید می کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا