اخبار کوتاه انتظامی استان بوشهر


اخبار کوتاه انتظامی استان بوشهر

بوشهر- ایرنا- خبرنگاران خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در استان بوشهر روز جمعه اخباری انتظامی از سراسر این استان تهیه و ارسال کرده‌اند که شماری از آنها در بسته زیر تقدیم مخاطبان شده‌است.

فرد شرور سابقه‌دار در تنگستان به دام افتاد

فرمانده انتظامی استان بوشهر گفت: فرد شروری که با عنوان‌های مختلف مجرمانه تحت پیگرد مراجع قضائی بود شناسایی و دستگیر شد.
سردار خلیل واعظی افزود: در عملیاتی هماهنگ ماموران پلیس امنیت عمومی، آگاهی و فرماندهی انتظامی تنگستان، با اشراف اطلاعاتی فردی شرور که به دلیل ارتکاب جرایم متعدد از جمله شرب خمر، سرقت مسلحانه، مزاحمت برای نوامیس،ایجاد رعب و وحشت و چندین فقره نزاع، درگیری با سلاح سرد و همچنین چند مورد تیراندازی با سلاح باعث ایجاد وحشت برای شهروندان شده بود دستگیر و با دستور مقام قضایی روانه زندان شد.
وی ادامه داد: این فرد که سوابق متعددی دارد با اطلاع از تحت پیگرد بودن از سوی پلیس با تغییر پی در پی مخفیگاه، خود را از دید ماموران پنهان کرده بود که در نهایت مخفیگاه او شناسایی شد و متهم زیرنظر قرار گرفت.
واعظی تاکید کرد: ۲ گروه ویژه از پلیس امنیت عمومی تنگستان با هماهنگی کلانتری ۲۱ عالی شهر خودروی حامل متهم را شناسایی و در مسیر روستای بُنِه گز به شهر عالی شهر برای دستگیری وی اقدام کردند.

وی گفت: فرد شرور به محض مشاهده پلیس، با انجام حرکت‌های مارپیچ و ناموزون و با سرعت بالا به قصد انحراف خودرو ماموران به مسیر خود ادامه داد که با عکس العمل به موقع ماموران انتظامی بعد از تعقیب و گریز کوتاه متهم و همدست او را دستگیر شدند.

کشف ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) در برازجان کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: مأموران پلیس آگاهی دشتستان در پی دریافت اخبار و اطلاعات موثق دریافتند که فردی دستگاه استخراج ارز دیجیتال را در منزل خود در شهر برازجان دپو کرده است.

وی ادامه داد: در بازرسی از منزل یاد شده تعداد ۲۴ دستگاه استخراج ارز دیجیتال (ماینر) و ۱۳ دستگاه پاور مربوط کشف شد که کارشناسان ارزش ریالی این تجهیزات را یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

دستگیری سارق در گناوه

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه گفت: با دستگیری یک سارق اماکن خصوصی، چهار فقره سرقت کشف شد.

سرهنگ حسین احمدی افزود: با توجه به وقوع سرقت‌های متعدد اماکن خصوصی در سطح حوزه استحفاظی شهرستان گناوه و ایجاد جو ناامنی و نارضایتی برای شهروندان، متهم در عملیاتی غافلگیرانه با هماهنگی مقام قضائی دستگیر شد و با انجام بازجویی‌های فنی به چهار فقره سرقت اماکن خصوصی اعتراف کرد.

وی با اشاره به دستگیری متهم بیان کرد: پس از تشکیل پرونده قضایی متهم تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۴۴ فقره سرقت در دشتستان

فرمانده انتظامی شهرستان دشتستان گفت: در نتیجه تلاش‌های شبانه روزی مأموران در ۱۰ روز گذشته، ۱۷ سارق دستگیر و ۴۴ فقره انواع سرقت در این شهرستان کشف شد.

سرهنگ فرهاد آراوند افزود: سارقان در بازجویی‌ها به انواع سرقت از جمله سرقت اماکن خصوصی، سیم برق، موتورسیکلت، منزل، احشام، کیف قاپی و داخل خودرو اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده و تکمیل تحقیقات تحویل مراجع قضائی شدند.

وی به شهروندان توصیه کرد ضمن عمل به هشدارهای پلیسی در پیشگیری از سرقت، در صورت مشاهده افراد و وسائل نقلیه مشکوک از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ویدیو / دلخوری رابعه اسکویی از مازیار لرستانی پس از شایعه ازدواج‌شان