گل‌محمدی: یک بازیکن پرسپولیس با پای شکسته بازی می‌کند


گل‌محمدی: یک بازیکن پرسپولیس با پای شکسته بازی می‌کند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بازی خیلی مهمی را بردیم و خدا را شکر توانستیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شدیم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار برابر شارجه اظهار داشت: بازی خیلی مهمی را بردیم و خدا را شکر توانستیم به عنوان تیم اول راهی مرحله بعدی شدیم. خیلی به موقع گل زدیم و شروعی طوفانی و خوب داشتیم.

وی افزود: در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم و این موضوع کارمان را راحت کرد. در ادامه با کم نکردن فشار توانستیم به گل‌های بیشتری برسیم. فکر می‌کنم ذهنیت بازیکنان در این دیدار بسیار عالی بود و انگیزه‌ای که از خودشان نشان دادند، فوق‌العاده بود.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: از تک‌تک بازیکنانم تشکر می‌کنم، زیرا فشار خیلی زیادی را به دلیل نزدیکی مسابقات و برخی مصدومیت‌ها متحمل می‌شوند. یکی دو بازیکن با مصدومیت مقابل شارجه بازی کردند و یکی از بازیکنان‌مان هم با پای شکسته بازی می‌کند. این مسائل واقعاً قابل احترام است.

گل محمدی ادامه داد: به تک‌تک بازیکنانم خسته نباشید و خداقوت می‌گویم. آن‌ها باعث افتخار تیم و هواداران ما هستند و به خاطر اینکه توانستند دل هواداران را شاد کنند، از تک‌تک آن‌ها تشکر می‌کنم. هواداران هم در این چند روز از طریق راه‌های مختلف مانند فضای مجازی به ما انرژی مثبت داده و کمک کردند. آن‌ها با احساس برد ما را به زمین فرستادند. ان‌شاءالله بتوانیم در ادامه هم موفق باشیم.

وی درباره تاکتیکی که برای به ثمر رسیدن گل‌های پرسپولیس استفاده شد، گفت: آنالیز خوبی نسبت به حریف داشتیم و باید از گروه آنالیزمان تشکر کنم. گل‌هایی که به ثمر رساندیم از روی کارهای تمرینی بود؛ هرچند زیاد فرصت تمرین نداشتیم، اما این مسائل را به بچه‌ها گوشزد کردیم و انصافاً بچه‌ها هم توانستند دستوراتی را که به آن‌ها داده بودیم به خوبی عمل کنند. فکر می‌کنم تمرکز بالای شاگردانم در طول بازی دیدنی بود و همه آن‌ها با تمرکز و انرژی بالا بازی کردند.

سرمربی پرسپولیس درباره دلیل تغییر سیدجلال حسینی و کمال کامیابی‌نیا و بازی نکردن آن‌ها مقابل شارجه گفت: تمام بازیکنان ما در یک سطح هستند. آن‌هایی که کمتر بازی کرده یا اصلاً بازی نکرده‌اند هم لیاقت حضور در ترکیب اصلی را دارند. فشردگی مسابقات سبب می‌شود مربیان تغییرات بیشتری در ترکیب به وجود آورند و این موضوع طبیعی است. به هر صورت با توجه به اینکه باید هر سه روز یک بار بازی کنیم، باید انرژی تازه‌ای به تیم بدهیم و حتی بازیکنان زیادی را تعویض کنیم.

258 41

کد خبر 1436145

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر