جوانان امروز مثل رزمندگان دفاع مقدس با روحیه امیدواری افتخارآفرین باشند


جوانان امروز مثل رزمندگان دفاع مقدس با روحیه امیدواری افتخارآفرین باشند

اصفهان-ایرنا- رزمنده جوان دوران دفاع مقدس و رئیس عقیدتی سیاسی رادار منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی گفت: رزمندگان دفاع مقدس مشکلات و سختی‌ها را با روحیه امید و مقاومت دفع می‌کردند و جوانان امروز هم برای پیشرفت کشور با روحیه امیدواری از مشکلات بگذرند و برای وطن افتخارآفرین باشند.

حجت الاسلام عبدالرسول عباسی روز جمعه در گفت‌ و گو اختصاصی با ایرنا با بیان اینکه با ۱۶ سال سن به عنوان پرستار وارد میدان جنگ شد، افزود: جوانان در دوران دفاع مقدس شور و روحیه امیدواری بالایی داشتند و برای استقلال کشور با هیچ درد و رنجی اقدام به عقب نشینی نمی‌کردند.

وی با اشاره به جراحت و زخم‌های بدن رزمندگان، بیان کرد: صدای آخ و ناله از این مشکلات بلند نمی‌شد و دائم در حال ذکر گفتن بودند و نگرانی ها و ناامیدی در بین آن‌ها جایگاهی نداشت.

به گفته این رزمنده جوان دوران دفاع مقدس، همه افراد برای یک هدف مشخص و بدون تفرقه و دلسبتگی به متعلقات دنیایی در میدان جنگ حاضر می‌شدند و به دنبال کسب درجه و ماشین‌های گران قیمت برای جا به جایی و ترددشان نبودند.

وی وجود روحیه امیدواری در عصر کنونی برای پیشرفت کشور را یک ضرورت بیان‌ و اضافه کرد : جوانان دوران دفاع مقدس برای استقلال و حفظ اراضی کشور از جان خود گذشتند و امروز باید جوانان برای پیشرفت کشور با روحیه امیدواری از مشکلات بگذرند و برای وطن افتخار آفرین باشند.

وی امید و اعتماد را از درس های دوران دفاع مقدس برشمرد و افزود: امید به لطف خداوند و اعتماد به جوانان از مولفه های مهم برای پیشرفت و توسعه کشور است.

عباسی بر ضرورت ادامه راه شهدا در همه امور و شناساندن الگوها و ارزشهای دفاع مقدس بر نسل کنونی تاکید کرد.

حجت الاسلام عبدالرسول عباسی در سن ۱۶ سالگی با تغییر در شناسنامه خود وارد جبهه های جنگ شد و در زمان حاضر رئیس عقیدتی سیاسی رادار منطقه پدافند هوایی شهید نصر اصفهانی است.

استان اصفهان در جنگ هشت ساله تحمیلی افزون بر 23 هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اصفهان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط