طلسمی که مهاجم پرسپولیس بالاخره شکست


طلسمی که مهاجم پرسپولیس بالاخره شکست

خرید جدید تیم فوتبال پرسپولیس با ضربه ای سر نخستین گل خود را برای سرخپوشان به ثمر رساند. نوشته طلسمی که مهاجم پرسپولیس بالاخره شکست اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

طلسمی که مهاجم پرسپولیس بالاخره شکست

عیسی آل کثیر مهاجم جنوبی پرسپولیس بالاخره موفق به گلزنی شد
نویسنده : Parsfootball News
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۳ مهر ۱۳۹۹ | ۲۳:۰۱
طلسمی که مهاجم پرسپولیس بالاخره شکست

خرید جدید تیم فوتبال پرسپولیس با ضربه ای سر نخستین گل خود را برای سرخپوشان به ثمر رساند.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

بازیکنان پرسپولیس که نمایشی درخشان و هجومی را ارائه کرده بودند، در آخرین دقایق نیمه اول لحظاتی فوق العاده را تجربه کردند. پس از این که شوت سیامک نعمتی به بازیکن السد خورد و راهی کرنر شد، احمد نوراللهی پشت توپ ایستاد و با سانتری تماشایی زمینه ساز گل دوم شد.

ارسال نوراللهی در محوطه جریمه روی سر ال کثیر نشست و این مهاجم جنوبی با ضربه سر خود دروازه عادل الحسانی را فرو ریخت و طلسم گلزنی های خود را شکست. این گل که در دقیقه ۴۱ زده شد نخستین گل ال کثیر با پیراهن پرسپولیس و همچنین نخستین گل مهاجمان پرسپولیس در آسیا پس از دبل علی علیپور برابر الشارجه بود.

این در حالی است که مهاجم شماره ۷۲ تیم پرسپولیس چند دقیقه قبل از این گل با شوت خود دروازه را تهدید کرد اما سیو الحسانی مانع از گلزنی او شد. آل کثیر که تا حالا با یک پنالتی و یک گل، عملکرد نسبتا خوبی داشته، حالا تلاش می‌کند تا در نیمه دوم نیز بدرخشد و در آینده با هماهنگی بیشتر در تیم پرسپولیس، مهاجمی کارآمد برای سرخ ها باشد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...