سونی اکسپریا 5 II مجهز به سیستم دنبال کردن مردمک چشم و نمایشگر شگفت‌انگیز


سونی اکسپریا 5 II مجهز به سیستم دنبال کردن مردمک چشم و نمایشگر شگفت‌انگیز

ایتنا - بر اساس اطلاعات منتشر شده، سونی اکسپریا 5 II قرار است تا یک نمایشگر 6.1 اینچی بسیارنیرومند از نوع OLED را در اختیار کاربران خود قرار بدهد که نسبت تصویر 21 به 9 را در خروجی خود ارائه می‌کند.

شرکت سونی به‌تازگی از قابلیت‌های بسیار جذابی برای تلفن همراه هوشمند جدید خود یعنی سونی اکسپریا 5 II پرده برداری کرده است که نشان دهنده حضور یک نمایشگر عالی بر روی این تلفن همراه هوشمند هستند.

به گزارش ایتنا و به نقل از Cnet، بر اساس اطلاعات منتشر شده، سونی اکسپریا 5 II قرار است تا یک نمایشگر 6.1 اینچی بسیارنیرومند از نوع OLED را در اختیار کاربران خود قرار بدهد که نسبت تصویر 21 به 9 را در خروجی خود ارائه می‌کند.

یکی از ویژگی‌های این نمایشگر فول اچ دی پلاس HDR این است که فرکانس خروجی آن برابر با 120 هرتز خواهد بود و این امر به معنای یک تصویر بی‌نظیر برای سونی اکسپریا 5 II است.

با این حال نمایشگر تنها جنبه ویژه این تلفن همراه نخواهد بود و سونی اکسپریا 5 II از پردازنده اسنپ دراگون 865 استفاده خواهد کرد با کمک رم 8 گیگابایتی این مدل، تجربه‌ای سریع را در استفاده توسط کاربران رقم خواهد زد.
سونی اکسپریا 5 II مجهز به سیستم دنبال کردن مردمک چشم و نمایشگر شگفت‌انگیز

از دیگر قابلیت‌های سونی اکسپریا 5 II می‌توان به باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی این مدل اشاره کرد ولی یکی از موارد بسیار مهم این دستگاه، قابلیت ردیابی زاویه دید و مردمک کاربر است که موجب می‌شود تا دستگاه از نظر عملکرد، کاملا در تعامل با کاربر فعال باشد.

با این وجود یکی از مشکلات بسیار بزرگی که این تلفن همراه 950 دلاری خواهد داشت، عدم استفاده از شبکه 5G استکه موجب می‌شود تا مدت زمان حضور آن در بازار، محدودتر از نمونه‌های رقیب باشد.

این تلفن همراه در اواخر پاییز عرضه خواهد شد ولی کسانی که آن را در هفته‌های آینده پیش خرید کنند در بسته تحویلی خود یک هدست ویژه برای بازی Call of duty و یک پاوربنک نیز دریافت خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


آخرین فرصت استفاده از یارانه جدید و مرحله دوم فجرانه کالابرگ در فروردین 1403