حسرت بزرگ رامین؛ ملاقات با پرسپولیس ممنوع!


مدافع راست پرسپولیس که بعد از پیروزی تیمش مقابل این تیم ابراز امیدواری کرده بود، در تقابلی دوباره با شاگردان یحیی دیدار داشته باشد، از این مساله محروم ماند.

حسرت بزرگ رامین؛ ملاقات با پرسپولیس ممنوع!
مدافع راست پرسپولیس که بعد از پیروزی تیمش مقابل این تیم ابراز امیدواری کرده بود، در تقابلی دوباره با شاگردان یحیی دیدار داشته باشد، از این مساله محروم ماند.

به گزارش "توپ 90"، رامین رضاییان که یکی از خریدهای جذاب الدحیل قطر محسوب می‌شد امیدوار بود با تغییر تیمی که داشته، بتواند در لیگ قهرمانان آسیا یک چالش جالب برای دستیابی به افتخاری بزرگ را پیش رو داشته باشد. تقابل او با پرسپولیس اما یکی از اتفاقاتی بود که هواداران ایرانی انتظار آن را می‌کشیدند، تقابلی که در نهایت با برتری الدحیل و هم‌تیمی‌های رضاییان همراه شد تا اما و اگر بزرگی برابر صعود شاگردان یحیی گل محمدی شکل بگیرد.

رضاییان بعد از آن بازی اما در پستی اینستاگرامی از این تقابل احساسی گفت و اینکه با توجه به تعهدی که به تیمش داشته، مقابل پرسپولیس تلاش خود را به کار گرفته است و امیدوار است پرسپولیس نیز بتواند با دستیابی به امتیاز صعود، در ادامه در مراحل بعدی حاضر شود و از تقابل با شاگردان یحیی گل محمدی در مرحله نیمه نهایی گفت.

مدافع سابق پرسپولیسی‌ها اما بدشانس بود که در جدال با شجاع خلیل زاده، از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرده بود تا بازی پایانی مرحله گروهی برای تیمش را از دست بدهد. غیبت رضاییان مقابل التعاون و در شرایطی که با صدرنشینی الدحیل به نظر می‌رسید شرایط برای صعود این تیم قطری کاملا فراهم باشد، با اتفاقاتی عجیب همراه شد تا التعاون بعد از شکست 6 گله مقابل الشارجه اینبار یک برد ارزشمند برای صعود کسب کند. سه امتیازی که باعث حذف الدحیل و صعود التعاون به همراه پرسپولیس از این گروه شد.

اکنون رامین رضاییان با انتشار پستی در اینستاگرام ضمن یادآوری غیبت خود در این بازی حساس مقابل التعاون، قطعا حسرت بزرگی در کورس با شجاع خلیل زاده که منتهی به دریافت کارت و محرومیتش شد، خواهد خورد. ملاقاتی که هرگز شکل نگرفت و پرسپولیسی که اینبار با معجزه نه، با یک نمایش قابل ستایش جواز صعود دریافت کرد و رامین رضاییان را بار دیگر قال گذاشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج