بایرن مونیخ 2-1 سویا؛ سوپرکاپ اروپا، آخرین هدیه خاوی مارتینز به باواریایی ها


بایرن مونیخ 2-1 سویا؛ سوپرکاپ اروپا، آخرین هدیه خاوی مارتینز به باواریایی ها

بایرن مونیخ و سویا در سوپرکاپ 2020 اروپا به مصاف هم رفتند.

بایرن مونیخ موفق شد در وقت های اضافه از سد سویا، قهرمان لیگ اروپا عبور کرده و فاتح سوپرکاپ اروپا شود. این چهارمین جام باواریایی ها بود.

اطلاعات بازی بایرن مونیخ - سویا

تاریخ برگزاری: پنجشنبه، 3 مهر 1399 | 24 سپتامبر 2020 زمان برگزاری: ساعت 22:30 به وقت تهران داور بازی: آنتونی تیلور (انگلیس) محل برگزاری: استادیوم پوشکاش آرنا، بوداپست گلزنان: لوکاس اوکامپوس (پنالتی) | لئون گورتسکا، خاوی مارتینز

گزارش بازی

سویا خیلی زود روی خطای داوید آلابا صاحب یک ضربه پنالتی شد.

دقیقه '13 (0-1)(لوکاس اوکامپوس): ضربه پنالتی به دست آمده را مهاجم سویا خلاف جهت حرکت نویر وارد دروازه کرد.

دقیقه '34 (1-1)(لئون گورتسکا): ارسال توپ از سمت راست به داخل محوطه جریمه توسط لواندوفسکی کنترل و پاس به عقب داده شد تا گورتسکا از نزدیکی های نقطه پنالتی با یک بغل پای مطمئن کار را به تساوی بکشاند.

نیمه اول بازی با همین نتیجه به پایان رسید؛ در شروع نیمه دوم در دقیقه '52 لواندوفسکی دروازه سویا را باز کرد که VAR این گل را به علت آفساید مردود اعلام کرد. در حالیکه بازی بسیار جذابی را شاهد بودیم، در دقیقه '87 یوسف النصیری در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما نویر با یک واکنش استنثایی دروازه تیمش را نجات داد تا بازی با تساوی 1-1 به وقت های اضافه کشیده شود.

بایرن مونیخ 2-1 سویا؛ سوپرکاپ اروپا، آخرین هدیه خاوی مارتینز به باواریایی ها

در دقیقه '92 وقت های اضافه اول، یوسف النصیری باز هم صاحب یک موقعیت طلایی دیگر شد که بعد از سر توپ خوب و دریبل مدافع بایرن، ضربه اش را زد که توپ پس از برخورد با پای نویر به تیر عمودی برخورد کرد و گل نشد.

دقیقه '104 (2-1)(خاوی مارتینز): بایرن مونیخ بالاخره به گل دوم رسید؛ کرنر ارسالی، دفع ناقص مدافعان، ضربه آلابا و دفع ناقص دروازه بان در نهایت روی سر خاوی مارتینز فرود آمد تا دروازه سویا باز شود.

در نهایت بایرن مونیخ برای اولین بار بعد از سال 2013 موفق شد فاتح سوپرکاپ اروپا شود؛ سویا تیم شایسته ای بود که حقیقتاً تیم فلیک را به دردسر انداخت اما در نهایت در مقابل تجربه و قدرت باواریایی ها کم آورد. خاوی مارتینز هم در آخرین بازی خود برای بایرن مونیخ، یک جام معتبر دیگر برای این تیم به ارمغان آورد.

ترکیب دو تیم و آمار بازی

بایرن مونیخ 2-1 سویا؛ سوپرکاپ اروپا، آخرین هدیه خاوی مارتینز به باواریایی ها

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پرویزیان از بانک پارسیان خداحافظی کرد/ جواد شکرخواه سرپرست شد