نعمتی: در گروه سخت لیگ قهرمانان آسیا اول شدیم/ قهرمانی با همت بازیکنان امکان پذیر است


نعمتی: در گروه سخت لیگ قهرمانان آسیا اول شدیم/ قهرمانی با همت بازیکنان امکان پذیر است

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس درباره صعود این تیم به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا توضیحاتی داد.

نعمتی: در گروه سخت لیگ قهرمانان آسیا اول شدیم/ قهرمانی با همت بازیکنان امکان پذیر است

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، سیامک نعمتی هافبک پرسپولیس در نشست خبری پس از پیروزی ۴ بر صفر مقابل شارجه اظهار داشت: از تمام بازیکنان و کادر فنی ممنون هستم. کادر فنی، شارجه را به خوبی آنالیز کرد و نقاط ضعف و قوت آن ها را شناسایی کرده بودیم.

او افزود: بازیکنان ما امشب نشان دادند با تمرکز بالا در مسابقات شرکت کردند و روز گذشته هم گفتم تیمی هستیم که برای صعود از گروه آمده و فکر می‌کنم توانستیم در گروه سخت لیگ قهرمانان اول شویم.

نعمتی خاطرنشان کرد: ان شاالله بتوانیم دوباره دل هواداران را با وجود اینکه جایشان خیلی خالی است، شاد کرده و به مراحل بالاتر و فینال راه پیدا کنیم.

هافبک پرسپولیس ادامه داد: از روزی که مسابقات آغاز شد، فشار و سختی کار زیاد بود. زمان کمی برای ریکاوری داریم و بازیکنان ما از نظر ذهنی خودشان را خوب ریکاوری می‌کنند. بازیکنان ما از نظر ذهنی خیلی قوی هستند و امیدوارم بتوانیم این تمرکز را حفظ کنیم و بتوانیم به مراحل بالاتر راه پیدا کنیم.

نعمتی گفت: یکی از نقاط قوت تیم ما حضور پرشور هواداران‌مان به خصوص در استادیوم آزادی بود. این فصل، شرایط طوری بود که نتوانستیم از هواداران‌مان استفاده کنیم و ۲ دیدار اول را هم خارج از خانه بازی کردیم.

او در پایان گفت: این فصل شرایط سخت شده و به نظرم به خاطر همین تک بازی‌ها شرایط ذهنی بازیکنان خوب است و سالی خواهد بود که پرسپولیس می‌تواند بازهم به مراحل بالاتر صعود کند. قهرمانی آسیا دور از دسترس نیست و با همت بازیکنان و کادرفنی و همچنین دعای هواداران این اتفاق رخ خواهد داد.

بیشتر بخوانید

پرسپولیس ایران ۴ - شارجه امارات صفر/ صعود شیرین سرخپوشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان + فیلم

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری