تساوی نود دقیقه‌ای بایرن مونیخ و سویا در سوپرجام اروپا


تساوی نود دقیقه‌ای بایرن مونیخ و سویا در سوپرجام اروپا

دیدار سوپرجام اروپا بین 2 تیم بایرن مونیخ و سویا از ساعت 22:30 در شهر بوداپست آغاز شد.

تساوی نود دقیقه‌ای بایرن مونیخ و سویا در سوپرجام اروپا

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار سوپرجام اروپا بین ۲ تیم بایرن مونیخ و سویا از ساعت ۲۲:۳۰ در شهر بوداپست آغاز شد.

بایرن بازی را تهاجمی آغاز کرد و در دقیقه ۲ گنبری اولین ضربه را به سمت دروازه سویا زد که ثمری برای این تیم نداشت.

بعد از فشار اولیه بایرن تیم سویا در زمین بالاتر آمده است و حمله‌های مونیخی‌ها را خنثی کرد.

تا دقیقه دهم ۲ تیم در میانه زمین در حال محک زدن یکدیگر هستند.

دقیقه یازدم تیم سویا در یک نفوذ از سمت راست زمین و ارسال خسوس ناواس به دروازه بایرن نزدیک شد که داوید آلابا با برخورد به راکیتیچ مرتکب پنالتی شد. لوکاس اوکامپوس با فریب نویر ضربه پنالتی را تبدیل به گل کرد تا سویا در دقیقه ۱۳ از بایرن پیش بیفتد.

دقیقه ۲۰ بایرنی‌ها می‌توانستند روی یک ضربه کرنر به گل برسند که مدافعان سویا توپ را دور کردند.

دقیقه ۲۲ لواندوفسکی در سمت راست محوطه پاسی را به مولر مقابل دروازه رساند که ضربه مولر با دخالت دروازه بان سویا به کرنر رفت.

در این دقایق بایرن جلوتر آمده و سعی دارد با مالکیت توپ و ایجاد موقعیت گل خورده را جبران کند.

دقیقه ۲۶ مولر در یک نفوذ به عمق دفاع سویا توپ را در موقعیت خوبی به پاوارد رساند که او با یک ضربه نه چندان با دقت توپ را به بیرون زد.

دقیقه ۳۰ نویر در جریان بازی با یک ضربه بلند پشت مدافعان سویا، لواندوفسکی را در موقعیت تک به تک با دروازه بان قرار داد، اما ضربه مهاجم لهستانی بایرنی‌ها به راحتی توسط دروازه بان مهار شد.

دقیقه ۳۴ لئو گورتزکا با همکاری خوب مولر و لواندوفسکی در محوطه جریمه سویا صاحب توپ شد که با یک ضربه بغل پا و دقیق دروازه را باز کرد تا بازی یک بر یک به تساوی کشیده شود.

بعد از گل تساوی بایرن بازی آرام‌تر دنبال می‌شود.

تساوی نود دقیقه‌ای بایرن مونیخ و سویا در سوپرجام اروپا

در نهایت نیمه اول سوپر جام اروپا ۲۰۲۰ با نتیجه یک بر یک مساوی بین ۲ تیم بایرن مونیخ و سویا به اتمام رسید.

در ابتدای نیمه دوم بازیکن سویا با یک پاس رو به جلو اوکامپوس را صاحب موقعیت کرد که سوله مدافع بایرن توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵۱ سانتر دقیق سانه در ۶ قدم به لواندوفسکی رسید که او با یک ضربه سر توپ را به مولر داد و مولر پس از کنترل توپ دوباره توپ را به لوا داد و او با یک بغل پا دروازه سویا را باز کرد. با نظر کمک داور ویدوئی لواندوفسکی زمان پاس سانه در آفساید بوده و گل مردود اعلام شد.

بازی سرعت قابل قبولی دارد و ۲ تیم رو به جلو بازی می‌کنند.

دقیقه ۵۹ سانه روی توپ برگشتی در محوطه جریمه صاحب موقعیت شد که ضربه اش با پای مدافعان دور شد.

دقیقه ۶۲ کمیش روی یک ضربه ایستگاهی از کنار محوطه جریمه با یک پاس کوتاه گنبری را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه او با پای مدافعان به کرنر رفت.

دقیقه ۶۳ سانه در مقابل دروازه در یک رفت و برگشت صاحب توپ شد و آن را تبدیل به گل کرد، اما در همان لحظه سوت داور به معنای اعلام خطای مهاجم بایرن به روی بازیکنان سویا به صدا درآمد تا این گل نیز مردود اعلام شود.

دقیقه ۶۶ تیم بایرن صاحب یک ضربه ایستگاهی پشت محوطه سویا شد که شوت داوید آلابا با فاصله از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷۶ گنبری به درون محوطه نفوذ کرد و با یک پاس کات بک لواندوفسکی می توانست صاحب موقعیت شود که مدافعان سویا توپ را به کرنر فرستادند.

دقیقه ۷۹ شوت زمینی مولر توسط بونو دروازه بان سویا مهار شد.

دقیقه ۸۸ تیم سویا در یک ضدحمله سریع با کمک سرعت ناواس به دروازه بایرن نزدیک شد و او با یک پاس خوب اوکامپوس را با نویر تک به تک کرد که در این رقابت نویر پیروز بود و دروازه بایرن را نجات داد.

تساوی نود دقیقه‌ای بایرن مونیخ و سویا در سوپرجام اروپا

نیمه دوم این دیدار گلی نداشت و ۲ تیم با نتیجه تساوی یک بر یک، برای تعیین قهرمان باید ۲ نیمه پانزده دقیقه ای دیگر با هم بازی کنند.

در ابتدای وقت‌های اضافه نصیری مهاجم سویا در یک ضد حمله سریع موقعیت خوبی به دست آورد که شوتش با دخالت نویر به تیرک دروازه برخورد و موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۹۳ آلابا ضربه ایستگاهی دیگری را به بالای دروازه سویا فرستاد.

دقیقه ۱۰۰ ارسال پاوارد از سمت راست کیمیش را در موقعیت خوبی قرار داد که ضربه بغل پای او کیفیت لازم را نداشت و از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰۲ تولیسو درون محوطه صاحب موقعیت شد که شوت آرامش را بونو دروازه بان سویا به راحتی مهار کرد.

دقیقه ۱۰۴ ضربه تولیسو توسط بونو ناقص دفع شد و خاوی مارتیز که دقایقی پیش به زمین آمده بود گل دوم بایرن مونیخ را به ثمر رساند.

نیمه اول وقت‌های اضافه با برتری آلمانی‌ها به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم وقت‌های اضافه سانتر تولیسو در محوطه جریمه به مولر رسید که او می‌خواست ضربه برگردان بزند، اما موفق نبود.

دقیقه ۱۱۵ لواندوفسکی شوت محکمی از پشت محوطه جریمه زد که از بالای دروازه تیم سویا به بیرون رفت.

در نهایت این دیدار با برتری ۲ بر یک به نفع بایرن مونیخ به پایان رسید تا قرمزپوشان آلمانی برای دومین بار قهرمان سوپرجام اروپا شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام