ارائه خدمات دندان پزشکی به 500 نفر از زندانیان فارس


ارائه خدمات دندان پزشکی به 500 نفر از زندانیان فارس

ابراهیمی گفت: با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان فارس از روز شنبه 5 مهر، گروه جهادی پزشکان در زندان مرکزی شیراز حضور خواهند یافت و اولین گروه به 500 نفر از زندانیان خدمات دندانپزشکی ارائه خواهند کرد.

به گزارشخبرگزاری شبستان از شیراز، «اسحاق ابراهیمی»، در دیدار با گروه جهادی دندانپزشکان در زندان مرکزی شیراز گفت: تلاش ما این است با استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی، مردم و گروه های جهادی در حوزه های مختلف در راستای اصلاح و تربیت زندانیان و بازگشت مفید آنان به جامعه قدم برداریم و برای تحقق این مهم از همه خیرین و گروه های جهادی برای همکاری دعوت به عمل می آید.

مدیرکل زندان های فارس افزود: در راستای تاکید رئیس سازمان زندان های کشور در خصوص توسعه خدمات درمانی و پزشکی در زندان ها و استفاده از گروه های جهادی، امیدواریم با همت تمام خیرین اقدامات خیرخواهانه و درمانی در زندان ها گسترش یابد.

وی اضافه کرد: فعالیت های فرهنگی و تربیتی در زندان ها زمانی به نحو مطلوب اجرا می شود که زندانی از نظر جسمی و روحی هم در سلامت باشد و بنابراین رسیدگی به مشکلات درمانی زندانیان از اولویت های مهم و مورد توجه مسئولین زندان ها قرار دارد.

مدیرکل زندان های فارس تاکید کرد: به تمامی زندانیان دارای مشکل دهان و دندان در زندان های فارس و کانون اصلاح و تربیت از سوی این تیم های جهادی خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود.

ابراهیمی اعلام کرد: با همکاری سازمان بسیج حقوقدانان فارس از روز شنبه 5 مهر، گروه جهادی پزشکان در زندان مرکزی شیراز حضور خواهند یافت و اولین گروه به 500 نفر از زندانیان خدمات دندانپزشکی ارائه خواهند کرد.

گفتنی است، نمایندگان گروه جهادی پزشکان با مدیرکل زندان های فارس دیدار و در خصوص مشکلات دهان و دندان زندانیان گفتگو کردند.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گورهای جمعی و اجساد خاکستر شده در غزه؛ نماد توحش صهیونیسم