دستگیری 80 سارق و تصادف منجر به فوت در تالش


دستگیری 80 سارق و تصادف منجر به فوت در تالش

آستارا - ایرنا - فرمانده انتظامی تالش از کشف 120 سرقت و دستگیری 80 سارق طی شهریور ماه در این شهرستان خبر داد و رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان نیز علت جان باختن موتورسوار در تصادف رانندگی در تالش را رعایت نشدن حق تقدم عبور اعلام کرد.

سرهنگ حسین جمال دار فرمانده نیروی انتظامی تالش عصر پنجشنبه در تشریح عملکرد این نیرو طی شهریور ماه در محل ستاد این نیرو اظهار کرد: در یک ماه گذشته ۱۲۰ فقره سرقت، ۵۶ قلم قرص و داروی قاچاق، یک کیلو و ۵۹۴ گرم موادمخدر، ۱۱ دستگاه استخراج ارز دیجیتال و ۲۵۰ قطعه مرغ زنده فاقد مجوز حمل و بهداشت در نقاط مختلف این شهرستان کشف شده است و سارقان به مرجع قضایی معرفی شده اند.
وی افزود: در این مدت برابر هماهنگی‌ با مقام قضائی در برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، ۵۷ دستگاه موتورسیکلت و ۱۰۸ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، تخطی از قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور، تخلفات حادثه‌ساز، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، انجام سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده‌ است.
فرمانده انتظامی تالش تعامل با مسؤولان محلی، ائمه جمعه، بخشداران و دهیاران را از رویکردهای این نیرو دانست و گفت: به منظور شنیدن سخنان و رفع مشکلات انتظامی مردم، چهار جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان در شهریور ماه برگزار و پیشگیری از وقوع جرم آموزش داده شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان نیز در خصوص جان باختن موتورسوار در سانحه رانندگی گفت: روز گذشته در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره تصادف در بلوار امام (ره) بخش حویق شهرستان تالش، بلافاصله ماموران پلیس راهور به محل حادثه اعزام شدند.
سرهنگ امیر طالبی افزود: در بررسی ها مشخص شد یک دستگاه موتورسیکلت به رانندگی فردی ۴۵ ساله در حال عبور از عرض خیابان، با یک دستگاه وانت نیسان به رانندگی فردی ۲۱ ساله برخورد کرده و بر اثر این حادثه، راننده موتورسیکلت جان خود را از دست داده است.
وی ادامه داد: علت حادثه توسط کارشناسان پلیس راهنمایی و رانندگی، رعایت نشدن حق تقدم عبور از سوی راننده موتورسیکلت اعلام شد.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان از موتور سواران خواست، در زمان تردد با این وسیله نقلیه، تمام قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت و از کلاه ایمنی استفاده کنند.

شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


یک خبر فوری از واریز مرحله سوم سود سهام عدالت