آمریکا 2 فرد و 4 نهاد قضایى ایران را تحریم‌ کرد (اسامى)


فارس: آمریکا امروز پنجشنبه تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد. در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا نام ۲ فرد و ۴ نهاد به فهرست SDN دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا اضافه شده...

فارس: آمریکا امروز پنجشنبه تحریم‌های جدیدی علیه ایران اعمال کرد.


در بیانیه وزارت خزانه‌داری آمریکا نام ۲ فرد و ۴ نهاد به فهرست SDN دفتر کنترل دارایی‌های خارجی وزارت خزانه‌داری آمریکا اضافه شده است.


اسامی نفرات و سازمان‌های تحریم‌شده به شرح زیر است:
سید محمود ساداتی
محمد سلطانی
زندان عادل‌آباد شیراز
شعبه یک دادگاه انقلاب شیراز
زندان ارومیه
زندان وکیل‌آباد مشهد


در این بیانیه تصریح شده این تحریم‌ها به موجب «قانون مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم‌ها» (کاتسا) علیه این نفرات و سازمان‌ها اعمال شده‌اند. این قانون، پس از تصویب در مجلس سنا و مجلس نمایندگان آمریکا، روز ۲ اوت سال ۲۰۱۷ با امضای «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا به قانون تبدیل شد.


ساعاتی قبل‌تر، «الیوت آبرامز»، نماینده ویژه آمریکا در امور ایران روز پنجشنبه مدعی شده بود که ایالات متحده امروز عصر برخی نهادها و مقامات ایرانی از جمله یک قاضی ایرانی را که در محاکمه، زندانی کردن و قصاص «نوید افکاری» نقش داشته‌اند تحریم خواهد کرد.


وبگاه شبکه خبری فاکس نیوز به نقل از آبرامز نوشته، «مایک پامپئو»، وزیر امور خارجه آمریکا پنج‌شنبه عصر (به وقت محلی) تحریم‌هایی را علیه «سید محمود ساداتی»، رئیس شعبه اول دادگاه انقلاب شیراز و زندان عاد‌ل‌آباد شیراز تحمیل خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟