آغاز به نمایشگاه «هنر مفهمومی» عاشورا در شیراز


آغاز به نمایشگاه «هنر مفهمومی» عاشورا در شیراز

نخستین نمایشگاه «هنر مفهومی» و چهارمین سوگواره «هنر و حماسه» امشب (پنج شنبه 3 مهر) در خیابان 9 دی شیراز آغاز به کار کرد، این نمایشگاه که 17 غرفه دارد و از سوم تا 26 مهرماه هر شب از ساعت 18 الی 22 پذیرای علاقمندان به اهل بیت (ع) خواهد بود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، نخستین نمایشگاه «هنر مفهومی» و چهارمین سوگواره «هنر و حماسه» امشب (پنج شنبه ۳ مهر) در خیابان ۹ دی شیراز آغاز به کار کرد، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه «سید عبدالرزاق موسوی»، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز و «مرتضی جعفری»، معاون فرهنگی شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز حضور داشتند.

برای طراحی، اجرا و آماده سازی این نمایشگاه ۲۵ روز زمان صرف شده است و ۱۴ هنرمند در آماده سازی این نمایشگاه فعالیت داشتند، این نمایشگاه مفهومی که پیرامون وقایع جانسوز عاشورا و عزاداری حضرت سیدالشهدا (ع) است، ۱۷ غرفه دارد و از سوم تا ۲۶ مهرماه هر شب از ساعت ۱۸ الی ۲۲ پذیرای علاقمندان به اهل بیت (ع) خواهد بود.

این نمایشگاه به همت هنرمندان سازمان فرهنگی شهرداری شیراز و مجمع طراحان انقلاب اسلامی موسوم به «بیت» طراحی و پیاده سازی شده است.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ حسین رحیمی ریگی برگرد