کلنگ زنی پروژه 10 هزار تنی تولید - فرآوری و صنایع جانبی آبزیان دو پیران گتوند


کلنگ زنی پروژه 10 هزار تنی تولید - فرآوری و صنایع جانبی آبزیان دو پیران گتوند

با حضور استاندار خوزستان، معاون وزیر جهاد کشاورزی و جمعی از مسوولان استانی و شهری، عملیات اجرایی پروژه 10 هزار تنی تولید، فرآوری و صنایع جانبی آبزیان دو پیران در گتوند آغاز شد.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، امروز پنجشنبه سوم مهرماه با حضور غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، نبی اله خون میرزایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران و جمعی از مسوولان عملیات اجرایی پروژه ۱۰ هزار تنی تولید، فرآوری و صنایع جانبی آبزیان دوپیران در گتوند آغاز شد.

این پروژه با اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومان در طول پنج سال در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار احداث خواهد شد که برای ۳۰۰ نفر به صورت مستقیم و برای ۱۲۰۰ نفر به صورت غیرمستقیم فرصت شغلی ایجاد می کند.

در فاز اول این طرح با ظرفیت تولید هزار تن که بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته ظرف هشت ماه اجرایی می شود، ۳۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است همچنین تراکم تولید در این طرح ۳۰ کیلوگرم در متر مکعب خواهد بود.

در این پروژه مجموعه ای شامل ۱۰ مزرعه دو هکتاری، ۲۰ کارگاه یک هکتاری، ۵۶۰ استخر ۱۰ تنی، کارگاه تولید خوراک کارگاه فرآوری و بسته بندی، کارگاه یخ سازی، بارانداز و انبار مرکزی پیش بینی شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل