معرفی اپلیکیشن جی‌بی واتساپ پیشرفته با امکاناتی شبیه به تلگرام!


معرفی اپلیکیشن جی‌بی واتساپ پیشرفته با امکاناتی شبیه به تلگرام!

معرفی اپلیکیشن واتساپ GB حرفه‌ای با امکانات فراوان به همراه لینک دانلود واتساپ جی بی برای اندروید که می‌تواند تجربه این پیام رسان را در سطح تلگرام بالا ببرد! واتساپ محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان است. این اپلیکیشن سبک و کارآمد در سال 2009 به صورت رسمی عرضه شد و با قابلیت‌های جدیدی از جمله ارسال پیام فوری، ارسال انواع فایل و مدیا از طریق اینترنت، طی...

معرفی اپلیکیشن واتساپ GB حرفه‌ای با امکانات فراوان به همراه لینک دانلود واتساپ جی بی برای اندروید که می‌تواند تجربه این پیام رسان را در سطح تلگرام بالا ببرد!

واتساپ محبوب‌ترین پیام‌رسان جهان است. این اپلیکیشن سبک و کارآمد در سال 2009 به صورت رسمی عرضه شد و با قابلیت‌های جدیدی از جمله ارسال پیام فوری، ارسال انواع فایل و مدیا از طریق اینترنت، طی مدت اندکی، محبوبیت فراوانی پیدا کند. واتساپ یک پیام رسان قدیمی، باسابقه و محبوب محسوب می‌شود و امکانات آن بر اساس چهارچوب اصلی یک پیام‌رسان امن ارائه شده و هرگز از این چهارچوب خارج نشده است.

اما پیام‌رسان‌های جدید اغلب از این چهارچوب عبور کرده و امکانات بسیار متنوع‌تری به مخاطبان خود عرضه می‌کنند. به عنوان مثال پیام‌رسان تلگرام که با وجود فیلتر شدن هنوز هم محبوبیت زیادی میان ایرانی‌ها دارد، امکانات و قابلیت‌هایی شبیه به یک شبکه اجتماعی را ارائه می‌دهد و نمی‌توان آن را یک پیام‌رسان صرف دانست.

با روی کار آمدن قابلیت‌ها و ویژگی‌های جدید بر روی پیام‌رسان‌ها، احساس می‌شود که واتساپ کمی عقب افتاده و تمام نیازهای کاربران را برطرف نمی‌سازد، البته با بروزرسانی‌های جدید واتساپ بسیاری از خلاء‌های این برنامه رفع می‌شود اما همچنان جای خالی برخی ویژگی‌ها در واتساپ خالی است.

به همین دلیل تعدادی از توسعه‌دهندگان مستقل، برنامه‌هایی جامع‌تر برای واتساپ طراحی کرده‌اند که با حفظ چهارچوب اصلی این پیام‌رسان، قابلیت‌های دیگری را نیز در اختیار کاربران قرار می‌دهد. یکی از بهترین برنامه‌های مکمل واتساپ، پیام‌رسان GBWhatsApp است که در میان کاربران ایرانی به واتساپ جی بی یا جی بی واتساپ مشهور است، این برنامه توسط گروه توسعه دهنده روسی alexmods تولید و عرضه شده است.

معرفی اپلیکیشن جی‌بی واتساپ پیشرفته با امکاناتی شبیه به تلگرام!

واتساپ GB چیست؟

واتساپ GB بر پایه واتساپ اصلی تولید شده و به نسخه اصلی واتساپ گوشی شما نیز متصل است، یعنی با یک شماره تلفن نمی‌توان همزمان از هر دو برنامه استفاده کرد. به عنوان مثال اگر با یک شماره به واتساپ خود لاگین شوید و سپس با همان شماره وارد واتساپ GB شوید، در واتساپ نسخه اصلی لاگ‌اوت خواهید شد.

واتساپ جی بی امکانات بسیار زیادی را ارائه می‌دهد که در نسخه اصلی واتساپ وجود ندارد. آمار بالای دانلود واتساپ GB نیز به همین علت است. البته امکانات ارائه شده باب میل همه نیست و نمی‌توان انتظار داشت که روزی واتساپ GB جای نسخه اصلی واتساپ را بگیرد. همچنین برخی از ویژگی‌های حریم خصوصی در واتساپ جی بی نقض می‌شود که این مورد نیز برای همه خوشایند نیست.

دانلود GB واتساپ از سایت‌های مختلف ارائه دهنده اپ‌های نرم افزای ممکن است و ما لینک دانلود واتساپ جی بی را نیز در این مطلب قرار داده‌ایم اما به دلیل برخی از مسائل، مارکت‌های اصلی لینک دانلود واتساپ جی‌بی را از سایت خود حذف کرده‌اند. به همین دلیل برای دانلود آن نمی‌توانید بر روی مارکت‌هایی مانند گوگل‌پلی یا اپ استور حساب باز کنید.

واتساپ جی بی چه امکاناتی دارد؟

اما پیش از آن که به سراغ دانلود این برنامه بروید، لازم است تا نگاهی کوتاه به برخی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های اصلی واتساپ GB داشته باشیم. در ادامه برخی از اصلی‌ترین ویژگی‌هایی که با دانلود واتساپ جی بی به آنها دسترسی خواهید داشت، معرفی شده است.

استفاده همزمان از چند شماره تلفن: در واتساپ GB می‌توانید با چندین شماره تلفن به واتساپ دسترسی داشته باشید، برای هر شماره یک حساب کاربری ایجاد کنید و به راحتی در میان حساب‌های خود جا به جا شوید؛ چیزی شبیه به اضافه کردن اکانت در اینستاگرام که هم اکنون در دسترس است.

ارسال پاسخ خودکار: می‌توانید مشخص کنید که در صورت دریافت پیامی مشخص شده، جواب تعیین شده به صورت خودکار ارسال شود. این ویژگی برای افرادی که به طور مثال در پشتیبانی یک سایت یا کارگزینی فعالیت دارند و پیام‌های مشابه زیادی دریافت می‌کنند، بسیار کارآمد است.

مشاهده آنلاین بودن دیگران: با این برنامه می‌توانید آنلاین یا آفلاین بودن دیگران را ببینید.

قفل برنامه: واتساپ GB را می‌توانید قفل کنید تا هرکسی به آن دسترسی نداشته باشد. این قابلیت در خود برنامه ارائه شده و نیازی به نصب اپلیکیشن‌ جداگانه برای قفل برنامه‌ها نیست.

شخصی سازی تم برنامه: در واتساپ جی بی می‌توان رنگ پوسته قسمت‌های مختلف برنامه، همچنین فونت، تم‌ و حتی آیکون برنامه را تغییر داد.

امکان ارسال ویدئو و صوت با حجم بیشتر: در برنامه واتساپ تنها می‌توانید صوت و ویدئو تا سقف 16 مگابایت ارسال کنید، این محدودیت در واتساپ GB به 30 مگابایت برای صوت و 100 مگابایت برای ویدئو رسیده است.

واتساپواتساپ جی‌بیقابلیت
139 کاراکتر255 کاراکترحداکثر تعداد کاراکترهای استاتوس
30100حداکثر تعداد ارسال اسناد در یک مرتبه
15 مگابایت50 مگابایتحداکثر ظرفیت ارسال مدیا
×پنهان کردن Last Seen
×کپی استاتوس
×اشتراک اسناد با فرمت PDF و TXT
×ارسال پیام خالی
×تغییر تم و پوسته
معرفی اپلیکیشن جی‌بی واتساپ پیشرفته با امکاناتی شبیه به تلگرام!

دانلود جی بی واتساپ

برای دانلود جی بی واتساپ می‌توانید از لینک‌ زیر استفاده کنید، البته آیفون‌های اپل از این اپلیکیشن و امکانات خوب آن محروم هستند اما می‌توانید آن را برای اندروید دانلود کنید.

دانلود واتساپ جی بی – اندروید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پنتاگون: اقدامی که ایران انجام داد یک حمله بی‌سابقه بود