افتتاح مسکن مددجو و برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در آستارا


افتتاح مسکن مددجو و برگزاری همایش دوچرخه‌سواری در آستارا

آستارا - ایرنا - یک واحد مسکن مددجو به مناسبت هفته دفاع مقدس در آستارا افتتاح و همایش دوچرخه‌سواری از گلزار شهدا تا مزار شهیدان گمنام این شهرستان برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا سرهنگ بهزاد قنبری فرمانده سپاه ناحیه آستارا روز پنجشنبه در آئین افتتاح مسکن مددجو در روستای کوته کومه بخش لوندویل این شهرستان گفت: این واحد با مشارکت یک خیر و با هزینه ای بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال و زیربنای ۵۰ متر مربع ساخته شده است و ظرف یک سال، با مشارکت اداره بهزیستی ۹ واحد مسکونی دیگر ساخته خواهد شد.

فرماندار آستارا هم در این آئین اظهار کرد: سازندگی، ریشه در انقلاب اسلامی دارد و وقتی انقلاب به رهبری امام (ره) پیروز شد، آحاد ملت و جوانان بسیجی در مناطق محروم خدمت رسانی کردند.

عباس صابر بیان کرد: بسیجیان به عنوان جهادگران فی سبیل الله در ساخت واحدهای مسکونی تلاش می کنند و از زمان تشکیل بسیج، توفیقات رزمندگان در دفاع مقدس نیز افزایش یافته بود.

۷۰۰ خانوار در آستارا تحت پوشش اداره بهزیستی هستند.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا در آئین اختتامیه همایش دوچرخه سواری در مزار شهدای گمنام گفت: این همایش با شرکت ۴۰ نوجوان بسیجی برگزار و به قید قرعه به ۱۰ نفر از آنها لوح تقدیر و جوایزی اهدا شد.

سرهنگ قنبری افزود: این مسابقه با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و تا پایان هفته دفاع مقدس مسابقات فوتبال دستی، دارت، تیراندازی با تفنگ بادی و کوهپیمایی در آستارا برگزار خواهد شد.

۳۱ شهریور تا هفتم مهرماه سالروز حمله نظامی عراق به ایران، هفته دفاع مقدس نامگذاری شده است.

شهرستان مرزی بندر آستارا با ۹۱ هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گیلان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نام بیماری سخت ترانه علیدوستی اعلام شد | اعلام آخرین وضعیت روند درمان بازیگر سرشناس