نماز جمعه این هفته در ارومیه برگزار نمی شود


نماز جمعه این هفته در ارومیه برگزار نمی شود

ارومیه - ایرنا- بنابر اعلام دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی و امام جمعه ارومیه نماز جمعه این هفته در ارومیه برگزار نمی شود.

بنابر اطلاعیه‌ای که دفتر نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی و امام جمعه ارومیه روز پنجشنبه صادر کرد نماز جمعه این هفته در سراسر شهرهای استان به استثنای " ارومیه" ، "میاندوآب"، "سردشت" و "اشنویه" برگزار خواهد شد.

در این اطلاعیه آمده است: به استحضار مردم شریف و مومن استان می‌رسانیم براساس دستورالعمل ابلاغی شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و ستاد ملی مبارزه با ویروس کرونا، آیین عبادی سیاسی نماز جمعه روز چهارم مهرماه ۱۳۹۹ در سراسر آذربایجان‌غربی به جز شهرهای با وضعیت قرمز شامل ارومیه ، میاندوآب، سردشت و اشنویه اقامه خواهد شد.

دربخش دیگر این اطلاعیه آمده است: ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس و بزرگداشت یاد و نام شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی و قدردانی مجدد از تلاشگران عرصه بهداشت و درمان استان و تاکید بر رعایت تمامی اصول بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از شما مردم مومن می‌خواهیم همگی برای ریشه‌کن شدن کامل این ویروس، اصول بهداشتی را رعایت کرده و استمرار در تضرع و توسل به درگاه الهی را تا فراهم شدن زمینه کامل سلامتی در جامعه فراموش نکنیم تا با فضل الهی شاهد بازگشایی کامل نمازهای جمعه در کشور و استان باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر تیپ و چهره دومین بازیگر نقش «نجلا» / محیا دهقانی جنجال کرد!