اوقاف استان تهران 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است


اوقاف استان تهران 50 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع کرده است

تهران- ایرنا- مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران گفت: در راستای تحقق فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مواسات و همدلی مؤمنانه و طی سه مرحله، 50 هزار بسته معیشتی توسط ادارات اوقاف استان تهران بین نیازمندان توزیع شد.

مجتبی عبداللهی روز پنجشنبه در حاشیه توزیع هزار بسته معیشتی بین نیازمندان شهرستان ورامین به خبرنگار ایرنا گفت: در استان تهران و با اجرای سه مرحله از طرح مواسات و همدلی مؤمنانه که از ماه رمضان گذشته تاکنون استمرار داشته، ۵۰ هزار بسته غذایی بین نیازمندان توزیع گردید.
وی اظهار کرد: علاوه بر بسته‌های معیشتی، همه ساله اداره اوقاف و امور خیریه نسبت به توزیع لوازم‌التحریر ایرانی بین نیازمندان اقدام می‌کند که این مهم، امسال نیز اجرا شد.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات ادارات اوقاف و امور خیریه، آشنا کردن مردم با چشمه همیشه جوشان وقف است که تا ابد اثراث و برکات آن برای واقف و خانواده او برجای می‌ماند.
عبداللهی افزود: در حوزه عدالت اجتماعی و محرومیت زدایی، اگر به درستی موضوعات وقف اجرایی شود و همه افراد بانفوذ و خیرّ وارد عمل شوند، ادارات اوقاف می‌توانند نقش مؤثر خود را در زدودن آسیب‌های اجتماعی به نمایش بگذارند.
وی تصریح کرد: یکی از مهمترین اقدامات اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، مشخص شدن هیأت امنا، شورای فرهنگی، اجتماعی و خیرین و معتمدین است تا با استفاده از درآمدهای حاصل از حضور امامزاده در این منطقه و شناسایی نیازمندان منطقه، مشکل افراد نیازمند، زنان سرپرست خانوار و بیماران نیازمند برطرف شود.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان تهران تأکید کرد: بازتاب انوار قدسی امامزادگان مدفون در مناطق مختلف استان تهران با حضور معتمدین و اثرگذران جامعه باید به نیازمندان منطقه بازگردد تا بسیاری از مشکلات جامعه برطرف شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا