نماینده ولی‌فقیه در لرستان: اجر خانواده شهدا کمتر از شهید نیست


نماینده ولی‌فقیه در لرستان: اجر خانواده شهدا کمتر از شهید نیست

خرم‌آباد - ایرنا - نماینده ولی فقیه در لرستان گفت: اجر همسران و خانواده شهدا کمتر از شهید نیست چرا که شهید با اطمینان و پشتیبانی خانواده در این مسیر گام برداشته است.

به گزارش ایرنا ، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد رضا شاهرخی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی گلزار شهدا خرم‌آباد اظهار داشت: شهدا به ما می گویند از راهی که آمده اید پشیمان نباشید ،این مسیر همان مسیر صراط مستقیم است و نسبت به آینده ترس نداشته باشید چراکه سرانجام کار حرکت به سوی حکومت جهانی حضرت صاحب الامر(عج) است.

وی گفت: هیچ قطره خونی در نزد خداوند محبوب تر از قطره خون شهدا نیست و شهدا، از آن چنان جایگاهی برخوردار است که حتی خاکی که شهید در آن دفن شده حرمت و احترام دارد.

وی در رابطه با ویژگی های بانوی مجاهد و همسران شهدا بیان کرد: اجر همسران و خانواده شهدا کمتر از شهید نیست چرا که شهید با اطمینان و پشتیبانی خانواده در این مسیر گام برداشته است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی گفت: بانوی مجاهدی که بخواهد در مسیر شهدا گام بردارد باید نسبت به گذشته پشیمان نباشد و نسبت به آینده امیدوار باشد.

وی اضافه کرد: بانوان مجاهد در فعالیت های منزل، اجتماعی، مسجد و نشر معارف دینی ، محرومیت زدایی که سبب استحکام نظام جمهوری اسلامی می شود باید این مسیر را ادامه دهند.

وی بیان کرد: همسر شهید سیدنورخدا موسوی بانویی کم نظیر است که خود را تماما وقف شهید سید نورخدا کرد و باید به عنوان یک بانوی نمونه و الگو برای بانوان نسل جوان مطرح شود.

نماینده ولی فقیه در لرستان با اشاره به الگو گرفتن جوانان و نسل امروز از بانوان مجاهد اظهار داشت : جوانان باید معرفت و آگاهی داشته باشند و دستگاهایی که متولی معرفی مجاهدت خانواده شهدا هستند این وظیفه رو به خوبی انجام بدهند.

وی ادامه داد: خوشبختانه در استان لرستان بانوان، همسران شهدا و خانواده های شهدایی داریم که قابل تقدیر هستند و باید برای نسل امروز به عنوان الگو معرفی شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید