استانداربوشهر: جاده ساحلی ریگ - گناوه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد


استانداربوشهر: جاده ساحلی ریگ - گناوه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

گناوه – ایرنا – استاندار بوشهر گفت: پروژه دردست اجرای جاده ساحلی بندر ریگ به گناوه از پروژه های مهم  و فعال است که 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

به گزارش ایرنا، عبدالکریم گراوند روز پنجشنبه در بازدید از پروژه های عمرانی شهرستان گناوه افزود: در ادامه برنامه بازدید از شهرستان‌ها و پروژه ها در این مرحله شهرستان گناوه در دستور کار قرار گرفته شد و از چندین پروژه سرکشی شد.

وی اظهارداشت: اولین پروژه بازدید شده جاده ساحلی ریگ - گناوه بود که خوشبختانه فعال است و مراحل پایانی کار را سپری می کند و امیدواریم در هفته های آینده بحث آسفالت آن شروع شود.

گراوند افزود: باتوجه به اینکه مسیر جاده ریگ - گناوه باتلاقی بوده است ، احداث آن نیز زمان بر شد که هم اینک فعال و پیشرفت خوبی دارد.

وی با بیان اینکه شهرستان گناوه ظرفیت های خوبی دارد و مسیر جاده ساحلی گناوه به بوشهر باید چهار بانده شود، گفت: هرچه بتوانیم جاده ها را ایمن سای و معابر را از نظر رفت و آمد روان سازی کنیم به نفع استان بوشهر است.

استاندار بوشهر ادامه داد: دستور مطالعه پروژه باند دوم جاده ساحلی بوشهر - گناوه پارسال صادر شده و در حال انجام است.

وی اظهارداشت: با وجود مشکلات سخت اقتصادی کشور پروژه ها ی استان از جمله در گناوه تعطیل نشده است.

استانداربوشهر: جاده ساحلی ریگ - گناوه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

گراوند گفت: پل ورودی گناوه یکی دیگر از پروژه های بازدید شده است که بنا به گفته رئیس شورای اسلامی شهر ،این پل آرزوی ۱۸ ساله مردم این دیار بوده و پیمانکار آن بجد پای کار است.

وی بیان کرد: مسیر ورودی این شهر بندری به عنوان یکی از مقاصد گردشگری کشور ، درخور و شان این شهرستان نیست و احداث پل در این محور ضرورت داشت که در دستور کار قرار گرفت و اجرایی شد.

استاندار بوشهر گفت: پل سردار شهید سلیمانی گناوه از پروژه های فعال دیگر است که به اتمام رسیده و بخشی از جاده ارتباطی آن به روستاهای ساحلی نیاز به ایمن سازی بخاطر وجود لوله های نفت دارد.

وی ادامه داد: جهت حل مشکل ایمن سازی لوله های نفت پیگیری لازم با مجموعه نفت در اهواز و گچساران خواهد شد.

استاندار بوشهر گفت: مجموعه ورزشی کارگران گناوه در روستای مال قائد از دیگر پروژه های بازدیده شده بود که خوب کار شده است.

وی اظهار داشت: از مردم درخواست دارم که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در اجرای این پروژه مهم در جنوب کشور همیاری و همکاری کنند.

استانداربوشهر: جاده ساحلی ریگ - گناوه 90 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

وی ادامه داد: از پیگیری های خوب فرماندار و همکاری دیگر دستگاههای مرتبط در ارتباط با طرح های این شهرستان تقدیر می شود و از سال گذشته تاکنون چندین پروژه از مطالبه های مردمی فعال شده است.

استاندار بوشهر اضافهکرد: مجموعه تلاش هایی که در اجرای پروژه های شهرستان گناوه صورت گرفته است از خواسته های مردم و رضایت بخش بوده که امیدواریم با پیگیری و تامین منابع مالی که صورت می گیرد بتوانیم تا پایان سال آنان را به بهره برداری برسانیم.

شهرستان ساحلی و گردشگری گناوه در فاصله ۱۲۰ کیلومتری با مرکز استان بوشهر قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی