ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در فرهنگسرای معرفت پایتخت برگزار می شود


ویژه برنامه‌های دفاع مقدس در فرهنگسرای معرفت پایتخت برگزار می شود

تهران- ایرنا- رئیس فرهنگسرای معرفت از برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگسرای معرفت به مناسبت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت این ایام در پایتخت خبر داد.

به گزارش روز پنجشنبه این فرهنگسرا، محمد دکامئی با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور دلاور مردی‌های رزمندگان اسلام و زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس است گفت: با توجه به شرایط بوجود آمده و دستورالعمل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا، برنامه‌های هفته دفاع مقدس فرهنگ‌سرا با اولویت فضای مجازی و تاکید بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی در برنامه‌های حضوری، برگزار می‌شود.

دکامئی در خصوص برنامه‌های فرهنگسرای معرفت افزود: برنامه های فضای مجازی شامل حماسه خون، هنر مقاومت، آینه تمام نمای ایثار و گوهرنامدار از برنامه‌های هنری پیش بینی شده است که به برگزاری نمایشگاه مجازی، معرفی هنرمندان، نقش زنان در جنگ ایران و عراق و معرفی آثار هنری شاخص تولید شده (فیلم، موسیقی، نقاشی، عکس و ...) با موضوع دفاع مقدس می‌پردازد.

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه کتاب و معرفی کتاب‌های برگزیده از دیگر برنامه‌های کتابخانه فرهنگ‌سرا است.

دکامئی نیز بررسی نقش اقوام در هشت سال دفاع مقدس، معرفی شهدا بهزیستی، معرفی عملیات‌های نظامی، معرفی موزه‌های جنگ، بررسی اردوگاه‌های اسرای ایرانی در عراق را از دیگر برنامه‌های این ایام ادانست و اظهار کرد که به صورت مجازی و در قالب‌های مختلف کلیپ، پادکست، فتوکلیپ، قاب نوشته تولید و منتشر می‌شود.

رییس فرهنگسرای معرفت بیان کرد: در جهت هم افزایی بیشتر در مناسبت‌های اصلی، از ظرفیت و مشارکت نهادها و ارگان‌های فرهنگی و هنری منطقه پنج استفاده کنیم.

دکامئی اجرای برنامه "ملاقات شیرین" با هدف دیدار خانواده شهدا و مادران چشم به راه و نیز برنامه "اکران فیلم" در فضای باز فرهنگ‌سرا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی، را از دیگر برنامه‌های فرهنگسرای معرفت در این ایام عنوان کرد.

همچنین به مناسبت هفته دفاع مقدس نیز قاب نوشته" گنجینه ماندگار"، "حماسه جاوید" به معرفی عملیات های دوران دفاع مقدس در فضای مجازی و اکران عمومی فیلم های دوران دفاع مقدس در برنامه "روایت ماندگار " از برنامه دیگری که توسط این فرهنگسرا می باشد.

علاقه مندان جهت اطلاع بیشتر می‌توانند به آدرس اینستاگرام فرهنگسرای معرفت marefat.farhangsara@ و جهت برنامه های حضوری به آدرس میدان شهرزیبا، بعد از زیر گذر همت، فرهنگسرای معرفت مراجعه کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جوک،متن و اس ام اس بی ادبی و زناشویی شب جمعه (18+)