مسابقات مینی ‌گلف جام رسانه برگزار شد/ باشگاه انقلاب میزبان خبرنگاران ورزشی


مسابقات مینی ‌گلف جام رسانه برگزار شد/ باشگاه انقلاب میزبان خبرنگاران ورزشی

مسابقات مینی گلف جام رسانه صبح امروز در سایت مینی گلف باشگاه انقلاب تهران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دومین دوره مسابقات مینی گلف جام رسانه با حضور اصحاب رسانه، مسئولان فدراسیون گلف، مهین فرهادی‌زاد معاون امور بانوان وزارت ورزش و جوانان، علیرضا خسروی مدیر کل امور مشترک فدراسیون‌ها، سردار قاسمی مشاور وزیر ورزش در امور ایثارگران و امیر صدیقی رئیس فدراسیون ووشو در سایت مینی‌گلف باشگاه انقلاب برگزار شد.

مهرداد جمشیدی در مراسم افتتاحیه این جام گفت: برای دومین سال متوالی و در دو سال گذشته این مسابقه در قالب جام رسانه برگزار شده و اگر فعالیت‌های فدراسیون گلف دیده شده مرهون اصحاب رسانه است که در کنار ورزش و فدراسیون هستند و اخبار و رویدادهای فدراسیون را منعکس کردند. ما هم به رسم قدردانی هر ساله این جام را داریم و امیدواریم روز خوب و خاطره انگیزی را رقم بزنیم. مینی گلف یک رشته خانوادگی است و تمام افراد می‌توانند در کنار هم به این ورزش بپردازند.

دبیر فدراسیون گلف یادآور شد: از مدافعان سلامت و پزشکان نیز قدردانی می‌کنیم که در سنگری دیگر محافظ سلامت ما هستند. بحث ایثار همواره در جامعه ما فراتر از این واژه بوده و اگر ایثار بر حسب وظیفه ذاتی باشد در کشور ما فراتر است و در بحران‌ها دیدید که فراتر از وظیفه افراد قدم‌های بلندتری را به صورت داوطلبانه برداشتند.

جمشیدی گفت: انجمن مینی گلف 12 سال است زیر نظر فدراسیون فعالیت دارد و عملکرد خوبی داشته و علاقه‌مندان زیادی جذب و 55 سایت در کشور در حال فعالیت است. در مناطق روستایی هم امسال در میناب یک سایت را احداث کردیم. این رشته به سرعت رشد داشته و علاقه‌مندان و جامعه آماری آن از گلف پیشی گرفته است. سایت مجموعه انقلاب هم از سایت‌های قدیمی به حساب می‌آید که سال 78 ساخته شده و جزو استانداردهای چهارگانه است. این سایت پس از المپیک کیش که قدیمی‌ترین سایت محسوب می‌شود، فعالیت خود را از سر گرفته است. این سایت چند سالی راکد شد، اما بار دیگر شروع به فعالیت کرده و امروز اولین مسابقه رسمی در آن برگزار می‌شود. در ادامه این جام با حضور بیش از 60 نفر از اهالی رسانه از 50 رسانه با هم به رقابت پرداختند.

حمید عزیزی در مراسم اختتامیه این جام اظهار داشت: فدراسیون گلف نقش اصحاب رسانه را به عنوان رکن توسعه پذیرفته و به آن توجه کرده است. جام رسانه سال قبل با حضور 100 نفر برگزار شد و امسال از یک سو پروتکل‌ها و از سوی دیگر نیاز به نشاط جامعه و اهالی رسانه باعث شد این مسابقه با 70 نفر برگزار شد.

رئیس فدراسیون گلف تاکید کرد: اصحاب رسانه معلمان قوی و قدرتمند جامعه هستند و این باعث می‌شود توجه رسانه را به این رشته جلب و از طریق ظرفیت‌های آنها رشته‌های خود را به عنوان رشته‌های ارزان قیمت، سهل الوصول و رشته خانوادگی به جامعه معرفی کنیم. گلف و رشته‌های تابعه به خاطر پرستیژی که دارد شخصیت سازی می‌کند. وقت آن رسیده که در کنار سایر رشته‌های المپیکی، رشته‌های دیگر نیز فعال شوند و گلف این ظرفیت را دارد که در این مبحث ورود کند.

مهین فرهادی‌زاد، معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان نیز گفت: از فدراسیون گلف تشکر می‌کنم و در ارزیابی وزارت ورزش و جوانان در سال 98 این رشته در توسعه ورزش زحمت کشیده بود و کار به گونه‌ای بود که افراد مطالبه‌گر و مردم احداث زمین‌های استاندارد در کشور به دنبال گسترش آن باشند. عزیزان رسانه هر چه در فضای ورزش باشند، حامی آن رشته خواهند بود. باید به گونه‌ای عمل شود که جوانان جذب ورزش شوند.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است