تردد در جاده‌های آذربایجان‌شرقی 19 درصد کاهش یافت


تردد در جاده‌های آذربایجان‌شرقی 19 درصد کاهش یافت

تبریز-ایرنا- رییس مرکز مدیریت اطلاعات راه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: طی 6 ماه اول امسال تردد در جاده های ارتباطی این استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته 19 درصد کاهش یافت.

محمد بلوکی روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: طی این مدت بیش از ۱۱۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تردد خودرو در محورهای مختلف آذربایجان شرقی ثبت شده است که از این تعداد ۸۶ درصد مربوط به وسایل نقلیه سبک و ۱۴ درصد نیز اختصاص به وسایل نقلیه سنگین داشت.

وی اظهار کرد: آمار فوق با توجه به اطلاعات به دست آمده از تعداد ۸۲ دستگاه ترددشمار آن‌لاین در محورها و جاده های مواصلاتی مختلف استان ثبت و ضبط شده است.

بلوکی محورهای رفت و برگشت تبریز- ایلخچی را با بیش از ۲۰ میلیون و ۷۰هزار، تبریز- صوفیان را با بیش از ۹ میلیون و ۴۹۲ هزار و ایلخچی- آذرشهر را با بیش از ۶ میلیون و ۴۵۳ هزار تردد شلوغ ترین محورها و جاده های آذربایجان شرقی اعلام کرد.

وی ادامه داد: محور بناب–مراغه با بیش از ۲ میلیون و ۵۶۹ هزار تردد نیز در رده چهارم پرترددترین محورهای استان طی ۶ ماهه اول سالجاری قرار گرفته است.

بلوکی اضافه کرد: محورهای رفت و برگشت تبریز- خواجه و محور میاندوآب-ملکان نیز از دیگر محورهای پرتردد آذربایجان شرقی طی ۶ ماه اخیر بوده است.

وی گفت: میانگین متوسط تردد روزانه در محورهای مختلف آذربایجان شرقی افزون بر ۷۶۳ هزار تردد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان شرقی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انشا در مورد روستا | 4 انشا زیبا درباره روستا برای پایه های مختلف تحصیلی