کارگاه عیرمجاز تولید ماسک درشهرستان ری پلمب شد


کارگاه عیرمجاز تولید ماسک درشهرستان ری پلمب شد

شهرری - ایرنا - روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان ری اعلام کرد: در جریان بازرسی‌ها سه کارگاه غیرمجاز تولید ماسک تقلبی، لوازم یدکی خودرو با لیبل جعلی و فیلتر غیراستاندارد ماشین شناسایی و با دستور قضایی پلمب شد.

به گزارش روز پنجشنبه این روابط عمومی، در بازدید و بازرسی میدانی معاون دادستان شهرستان ری، نمایندگان قضایی و اتاق اصناف شهرستان ری از واحدهای صنفی بخش قلعه نو؛ بازرسان در کارگاهی نامناسب ۲۰۰ هزار ماسک سه لایه تقلبی کشف کردند که با تایید نماینده اداره بهداشت شهرستان ری تخلف تقلب محرز و اموال توقیف شد.

این گزارش می افزاید: در ادامه دو کارگاه لوازم جانبی خودرو که با استفاده از لیبل برند معتبر اقدام به تولید و بسته بندی لوازم جانبی از جمله هواکش و فیلتر ماشین می کردند، شناسایی و به دستور مقام قضایی اموال توقیف و کارگاه پلمب شد.

در این گزارش آمده است: همچنین خودرو حامل آب ژاول که فاقد مدارک هویتی بود نیز از سوی مقام قضایی توقیف شد.

روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان ری تاکید کرد: این بازدید میدانی فرصتی برای بیان دغدغه ها و مشکلات واحدهای صنفی این بخش نیز بود و معاون دادستان شهرستان ری از نزدیک در جریان مشکلات و معضلات واحدهای تولیدی قرار گرفتند و دستورات جدیدی نیز به منظور رفع معضلات صادر کرد.

شناسایی کشتارگاه غیرمجاز دام در روستای گلحصار

اتاق اصناف شهرستان ری در گزارش دیگری روز پنجشنبه اعلام کرد: بازرسان این اتاق به دنبال ساماندهی صنوف شهرستان ری در روستای گلحصار بخش کهریزک موفق به شناسایی کارگاهی با کاربری کشتار غیرمجاز و غیر بهداشتی دام شدند.

در این کارگاه مقدار قابل توجهی از انواع گوشت و آلایشات دامی که در شرایط نامناسب ذبح و نگهداری می شد، توسط بازرسان اتاق اصناف کشف و ضبط و پرونده جهت بررسی به مراجع قضایی ارجاع شد.

این گزارش می افزاید: پس از شناسایی این واحد متخلف توسط بازرسان اتاق اصناف شهرستان ری با توجه به اهمیت موضوع و تاثیر این اقدامات بر سلامت مردم بابایی بخشدار کهریزک، ملک پور نماینده بازرسی فرمانداری ویژه شهرستان ری، نماینده کلانتری ۱۷۲ و نماینده اداره دامپزشکی نیز جهت بررسی در محل حاضر شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان