ثبت نام تسهیلات کرونایی تا آخر مهرماه جاری تمدید شد


ثبت نام تسهیلات کرونایی تا آخر مهرماه جاری تمدید شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان‌غربی با اشاره به لزوم استفاده همه صاحبان مشاغل آسیب‌دیده از تسهیلات کرونایی گفت: ثبت نام این تسهیلات، تا آخر مهرماه جاری تمدید شده است.

محمدرضا آمیان روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این امر در راستای استفاده هرچه بیشتر از این تسهیلات توسط صاحبان اصناف و کسبه آسیب دیده در نظر گرفته شده که امیدواریم بیشترین استفاده از آن صورت گیرد.

وی اضافه کرد: پرداخت تسهیلات حمایتی به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا از جمله سیاستهای وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی در راستای حفظ اشتغال بنگاه‌ها و صیانت از نیروهای کار است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی ادامه داد: بر این اساس ۱۴ رسته شغلی منتخب که بیشترین آسیب از شیوع ویروس کرونا را متحمل شده و دارای بیمه و غیر بیمه ای، در قالب کارفرمایی یا خویش فرمایی بودند، برای استفاده از تسهیلات به سامانه کارا به نشانی kara.mcls.gov.ir مراجعه و مراحل ثبت نام خود را دنبال کنند.

آمیان گفت: سهمیه آذربایجان غربی از این تسهیلات، حدود ۱۲ هزار میلیارد ریال است که البته سهم کمی از آن ثبت نام و پرداخت شده که امیدواریم این رقم افزایش یابد.

به گزارش ایرنا، دولت در راستای کمک به اقشار آسیب دیده از شیوع بیماری کرونا، تسهیلات کرونایی را تصویب کرد که از ۶ تا ۱۶ میلیون تومان طبق جدول مربوطه اعطا می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی