تردد مسافر با شرایط ویژه و محدود از 3 پایانه مرزی آذربایجان‌غربی انجام می‌شود


تردد مسافر با شرایط ویژه و محدود از 3 پایانه مرزی آذربایجان‌غربی انجام می‌شود

ارومیه- ایرنا- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به شرایط ویژه ناشی از محدودیت‌های کرونایی در مرزهای استان گفت: در حال حاضر، تردد مسافر با شرایط ویژه و محدود از سه پایانه مرزی استان انجام می‌شود.

ارسلان شکری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مرزها شامل بازرگان ماکو، سرو ارومیه و تمرچین پیرانشهر است.

وی اضافه کرد: در مرز بازرگان تردد مسافران مقیم با رعایت پروتکل های بهداشتی انجام می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: درمرز سرو ارومیه نیز مسافران مقیم کشور ترکیه با رعایت کامل قوانین بهداشتی می توانند از مرز خارج شوند.

شکری گفت: در مرز تمرچین پیرانشهر نیز تردد مسافر با محدودیت بوده و شامل کسانی است که مقیم شمال عراق و اجازه نامه نیز به همراه داشته باشند.

وی افزود: تردد از مرزهای رازی خوی و پلدشت نیز ممنوع بوده و هیچ ترددی ثبت نمی شود.

وی در خصوص صادرات کالا از مرزهای آذربایجان غربی نیز اظهار کرد: در هر پنج پایانه بازرگان ماکو، سرو ارومیه و رازی خوی در مرز ترکیه، صنم بلاغی پلدشت در مرز نخجوان و تمرچین پیرانشهر در مرز عراق، ورود و خروج کالا روال عادی دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی ادامه داد: البته شیوه نامه های مربوط به کرونا باید در این خصوص رعایت شود.

از ۲۲ پایانه مرزی موجود در کشور، پنج پایانه مرزی شامل پایانه بازرگان ماکو، سرو ارومیه و رازی خوی در مرز ترکیه، صنم بلاغی پلدشت در مرز نخجوان و تمرچین پیرانشهر در مرز عراق مربوط به آذربایجان غربی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی