معرفی آثار “داوود امیریان” در برنامه «طنز دفاع مقدس»


معرفی آثار “داوود امیریان” در برنامه «طنز دفاع مقدس»

رادیو صبا در ویژه برنامه «طنز دفاع مقدس» به بررسی و معرفی آثار “داوود امیریان” نویسنده آثار طنز در زمینه دفاع مقدس می‌پردازد. به گزارش... ادامه مطلب نوشته معرفی آثار “داوود امیریان” در برنامه «طنز دفاع مقدس» اولین بار در پایگاه خبری شیرین طنز. پدیدار شد.

رادیو صبا در ویژه برنامه «طنز دفاع مقدس» به بررسی و معرفی آثار “داوود امیریان” نویسنده آثار طنز در زمینه دفاع مقدس می‌پردازد.

به گزارش شیرین طنز، به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، ویژه «طنزدفاع مقدس» روز شنبه پنجم مهر با مروری بر آثار طنز “داوود امیریان” مخاطبان را همراهی می‌کند.

این برنامه علاوه بر معرفی آثار این طنزنویس، بخش هایی از داستانهای او که به ماجراهای جبهه و خاطرات طنز رزمندگان اختصاص دارد، به صورت نمایش اجرا می‌شود.

معرفی سریال “روژان” محصول سال ۱۳۸۲ که یک مجموعه تلویزیونی در ژانر دفاع مقدس است و گفتگو با ماشاالله شاهمرادی‌زاده کارگردان و نویسنده آن، بخش دیگری از برنامه “طنزدفاع مقدس” را تشکیل می‌دهد.

ویژه برنامه «طنزدفاع مقدس» به تهیه کنندگی مژده آقامحمدی و با اجرای مهدی فرج اللهی ساعت ۱۰:۳۰ روی موج اف ام ردیف ۱۰۵,۵ مگاهرتز از رادیو صبا پخش می‌شود.

مهدیه پهلوانی گزارشگر و امین ضیایی بازیگر این برنامه هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سرگرمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق