گوشی گلکسی F41 سامسونگ با این مشخصات و طراحی در راه است


گوشی گلکسی F41 سامسونگ با این مشخصات و طراحی در راه است

گجت نیوز یک فروشگاه اینترنتی زودتر از موعود گوشی گلکسی F41 سامسونگ را معرفی کرد و با انتشار تصاویری، طراحی و مشخصات فنی آن را فاش ساخت. سامسونگ هفته‌ی گذشته به تبلیغ گوشی‌های سری گلکسی F خود پرداخت و امروز، یک فروشگاه اینترنتی در هند اسنادی را منتشر کرده که گوشی گلکسی F41 سامسونگ را به تصویر... نوشته گوشی گلکسی F41 سامسونگ با این مشخصات و طراحی...

یک فروشگاه اینترنتی زودتر از موعود گوشی گلکسی F41 سامسونگ را معرفی کرد و با انتشار تصاویری، طراحی و مشخصات فنی آن را فاش ساخت.

سامسونگ هفته‌ی گذشته به تبلیغ گوشی‌های سری گلکسی F خود پرداخت و امروز، یک فروشگاه اینترنتی در هند اسنادی را منتشر کرده که گوشی گلکسی F41 سامسونگ را به تصویر می‌کشد. این گوشی قرار است ۸ اکتبر رونمایی شود.

گوشی گلکسی F41 سامسونگ

این تصویر تبلیغاتی که مختص به گوشی گلکسی اف ۴۱ در نظر گرفته شده، می‌تواند طراحی این دیوایس را تأیید کند و به برخی از مشخصات فنی اصلی آن از جمله نمایشگر sAMOLED به شکل Infinity-U،‌ دوربین سه‌گانه و اسکنر اثر انگشت پشتی و یک باتری غول پیکر ۶،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره دارد.

گوشی گلکسی F41 سامسونگ با این مشخصات و طراحی در راه است

گوشی گلکسی F41 سامسونگ با این مشخصات و طراحی در راه است

اگرچه مشخصات فنی این گوشی میان‌رده هنوز رسماً توسط خود سامسونگ تأیید نشده است، اما دفترچه راهنمای به بیرون درز کرده‌ی آن نشان می‌دهد که این دیوایس به دو اسپیکر مجهز است و یکی از حسگرها در دوربین سه‌گانه پشتی آن به یک لنز اولترا-واید تجهیز شده است.

#gallery-1 { margin: auto; } #gallery-1 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-1 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-1 .gallery-caption { margin-left: 0; }

ما همچنین شاهد حضور این گوشی با چیپست Exynos 9611 و ۶ گیگابایت رم در سایت بنچمارک‌گیری Geekbench‌ بوده‌ایم. گفته می‌شود، این گوشی که جانشین گلکسی ام ۳۱ خواهد بود، با دو حافظه و ۳ رنگ مختلف عرضه می‌شود. این درحالیست که گلکسی ام ۳۱ به دوربین چهارگانه پشتی مجهز بود و اکنون یک دوربین کمتر روی این گوشی نقش بسته است. قطعاً هر چه به رویداد معرفی این گوشی نزدیک‌تر شویم، اطلاعات بیشتری از آن به بیرون درز می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟