واحد غیرقانونی و متخلف شارژ گاز خانگی در زاهدان شناسایی شد


واحد غیرقانونی و متخلف شارژ گاز خانگی در زاهدان شناسایی شد

زاهدان- ایرنا- معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: واحد غیرقانونی و متخلف که به صورت مخاطره آمیز نسبت به شارژ گاز ال پی‌جی(گازخانگی ) اقدام می‌کرد در زاهدان شناسایی شد.

محمد قاسمی روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در جریان بازرسی‌های مرحله‌ای از واحدهای صنفی شهرستان زاهدان در دوم مهرماه سالجاری و به منظور اجرای مصوبات کمیته سوخت سیستان و بلوچستان مبنی بر نداشتن صورت قانونی فعالیت واحدهای صنفی که مبادرت به شارژ ال پی جی (گازخانگی) کرده‌اند از واحدهای مذکور بازدید به عمل آمد.

وی افزود: در جریان بازدیدهای به عمل آمده چهار واحد تذکر، اخطار و تعهد نسبت به جمع‌آوری وسایل و تعطیلی واحدصنفی دریافت کردند.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان بیان کرد: در ادامه این بازدیدها و شناسایی واحد متخلف، پرونده تخلف این واحد به دلیل گرانفروشی به ارزش ۸۷۴ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تشکیل و برای رسیدگی و صدورحکم به تعزیرات حکومتی معرفی شد.

وی تصریح کرد: هرگونه خدمات مربوط به سوخت‌های دوگانه CNG از سوی مرکز و نمایندگی‌های مجاز معرفی شده از اتحادیه کشوری سوخت‌های جایگزین، انجام خواهد گرفت.

قاسمی بیان کرد: مردم تخلفات اقتصادی، مانند گرانفروشی، کم فروشی و تقلب، احتکار و انبارهای بی‌نام و نشان را از طریق تماس تلفنی باشماره ۱۲۴ و یا با حضور در محل سازمان صنعت،معدن و تجارت سیستان و بلوچستان به حوزه ستادخبری به‌صورت حضوری و کتبی گزارش دهند و متعاقبا این سازمان اقدام به بررسی و اعلام نتیجه گزارش ( متخلف–غیرمتخلف) کرده که پس از آن طی تماس با شاکی نتیجه گزارش اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: مردم عزیز می توانند از طریق پورتال سازمان به آدرس cppo.mimt.gov.ir نیز گزارش‌های خود را ثبت کنند که از سوی بازرسان پیگیری خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیستان و بلوچستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی