قاچاقچیان در سروآباد کالای خود را جا گذاشته و متواری شدند


قاچاقچیان در سروآباد کالای خود را جا گذاشته و متواری شدند

سنندج - ایرنا - فرمانده انتظامی کردستان گفت: پلیس سروآباد با اشراف اطلاعاتی یک محموله قاچاق پارچه را کشف کرد که قاچاقچیان با مشاهده ماموران انتظامی با جا گذاشتن کالاهای خود اقدام به فرار کردند.

سردار علی آزادی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ماموران انتظامی سروآباد در راستای مبارزه با قاچاق کالا با انجام عملیات اطلاعاتی یک محموله پارچه را در یکی از محورهای فرعی این شهرستان شناسایی و کشف کردند.

وی اضافه کرد: قاچاقچیان با مشاهده پلیس بار خود را جا گذاشته و اقدام به فرار کردند و ماموران پس از پاکسازی محل، ۱۰۰ طاقه پارچه خارجی قاچاق متعلق به این افراد را کشف و توقیف کردند.

سردار علی آزادی با بیان اینکه این افراد شناسایی شده و دستگیری آنها در دستور کار پلیس است، افزود: کارشناسان ارزش این کالاها را پنج میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی کردستان همچنین یادآور شد: در عملیاتی دیگر با اشراف اطلاعاتی ماموران انتظامی انبار دپوی چای قاچاق در یکی از محله‌های اطراف شهر بانه شناسایی شد.

سردار آزادی گفت: با هماهنگی مراجع قضایی، ماموران پلیس آگاهی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر بیش از ۲ هزار و ۶۶۰ کیلوگرم چای خارجی قاچاق کشف کردند.

وی با اشاره به دستگیری یک نفر و معرفی وی به مراجع ذیصلاح تاکید کرد: کارشناسان ارزش این محموله را بیش از ۲۵میلیارد ریال برآورد کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کردستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا