پیشگیری از انحراف انقلاب آرمان شهدا بود


پیشگیری از انحراف انقلاب آرمان شهدا بود

خرم‌آباد - ایرنا - سرپرست فرمانداری سلسله گفت: شهدا برای پیشگیری از ایجاد انحراف در انقلاب جانفشانی کردند و در این راه از داشته های خود گذشتند.

به گزارش ایرنا، افشین ترکارانی روز پنجشنبه در آیین غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدا افزود: شهیدان برای حفظ آرمان‌های انقلاب و جلوگیری از ایجاد انحراف در مسیر آن، از همه داشته‌های خود گذشتند و انقلاب را بیمه کردند.

وی عنوان کرد: خون پاک شهدا سرمایه ارزشمند نظام اسلامی بوده و اقتدار، امنیت و پیشرفت‌های امروز کشور مرهون رشادت‌های آنان است بنابراین مدیران باید با تاسی به راه و هدف شهیدان، همت مضاعفی در خدمت صادقانه به مردم داشته باشند.

سرپرست فرمانداری سلسله اظهار داشت: ملت ایران نیز با تقدیم هزاران شهید گلگون کفن برای پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلاب همواره در میدان نبرد حق علیه باطل حماسه آفرینی کرده است.

ترکارانی دفاع مقدس را گنجینه ایثار، معنویت، حماسه و آرمان‌خواهی دانست و گفت: نظام اسلامی با استفاده از این گنجینه همواره با اقتدار خواهد بود.

اعضای شورای اداری و جمعی از بسیجیان و سپاهیان با حضور در گلزار شهدای شهرستان ضمن قرائت فاتحه و نثار گل، با آرمان های امام راحل و شهدا تجدید پیمان کردند.

لرستان بیش از ۶ هزار و ۲۰۰ شهید را تقدیم نظام و انقلاب کرده است که ۲۹۶ نفر از این شهدا مربوط به شهرستان سلسله هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه لرستان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شگفتانه جذاب برای روزبه چشمی