مدیر راهداری عنبرآباد حین انجام ماموریت فوت کرد


مدیر راهداری عنبرآباد حین انجام ماموریت فوت کرد

جیرفت - ایرنا - مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان گفت: مرتضی امیری سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد حین انجام عملیات راهداری در محور بزرگراهی خلیج فارس دچار حادثه شد و فوت کرد.

مسعود جمیلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مدیر اداره در حین بازدید از اقدامات ایمنی و راهداری متوجه وجود یک لاشه گوسفند تلف شده در وسط بزرگراه شده که بلافاصله در حاشیه محور توقف می کند.

وی ادامه داد: مرحوم امیری پس از خروج لاشه از محور و هدایت به شانه خاکی جاده، به دلیل منحرف شدن یک دستگاه پراید دچار حادثه می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان اظهار داشت: این مدیر پس از انتقال به بیمارستان در اثر شدت جراحات فوت کرد.

وی تصریح کرد: علت خروج از محور خودروی پراید و برخورد با رئیس اداره راهداری توسط پلیس در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه خودروی اداره راهداری در خارج از محور راه متوقف و رئیس اداره پس از حمل لاشه گوسفند تلف شده در حاشیه شانه خاکی مورد برخورد و تصادف واقع شده است. افزود: با اعزام کارشناسان اداره ایمنی و حریم اداره کل به محل حادثه زوایای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان با اشاره به سختی ها و مخاطرات کار در حوزه راهداری و حمل و نقل گفت: این اقدام شجاعانه و مسوولیت پذیر این رئیس اداره با وجود تنها بودن در مسیر و نبود نیروی راهدار در کنار ایشان به سادگی از کنار یک جسم موجود در راه نمی گذرد و حتی آن را با تماس تلفنی به نیروهای راهدار خود واگذار نمی کند.

جمیلی افزود: وجود این لاشه در محور که یکی از محورهای پر تردد جنوب کرمان و از محورهای شریانی است می توانست در فاصله کوتاهی جان چندین راننده و خانواده را در تردد از این نقطه به خطر بیاندازد که با حس انسانی و وظیفه سازمانی این همکار فداکار اداره جان خودش به خطر افتاد تا جان دیگران را نجات دهد.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان عنبرآباد پس از حادثه به بیمارستان امام خمینی (ره) جیرفت منتقل و تحت مراقبت های ویژه قرار گرفت ولی متاسفانه در اثر شدت جراحات وارده فوت کرد.

مرتضی امیری دوماری متولد ۱۳۶۴از روسای جوان و فعال ادارات در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای جنوب استان کرمان است .

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت