مشخصات سامسونگ گلکسی F41 به‌همراه جزئیات مراسم رونمایی از آن فاش شد


مشخصات سامسونگ گلکسی F41 به‌همراه جزئیات مراسم رونمایی از آن فاش شد

شرکت فلیپ کارت با انتشار تبلیغی از تاریخ رونمایی گلکسی F41 سامسونگ درکنار بعضی از مشخصات و طراحی این دستگاه پرده برداشت.

تاکنون اطلاعات متعددی از گوشی هوشمند آینده سامسونگ در فضای مجازی منتشر شده است. بعضی از آن‌ها تنها شایعاتی هستند که سایت‌ها برای بیشتر شدن آمار بازدید خود منتشر می‌کنند، اما باقی مشخصات منتشرشده درباره گلکسی F14 کاملا درست است. به‌تازگی اطلاعاتی از این دستگاه به‌اشتراک گذاشته شده است که ما را بیشتر با آن آشنا می‌کند.

سامسونگ، هفته گذشته تبلیغی از سری جدید گلکسی F منتشر کرد و امروز فلیپ کارت (Flipkart)، غول تجارت الکترونیکی هند، فاش کرد که گلکسی F41 در تاریخ ۱۷ مهر (۸ اکتبر) به‌عنوان اولین تلفن هوشمند در خط تولید بازار رونمایی می‌شود. صفحه تبلیغاتی گلکسی F41 که اکنون در سایت فلیپ کارت دیده می‌شود، از طراحی این گوشی هوشمند پرده برمی‌دارد و همچنین بعضی از مشخصات آن را تأیید می‌کند. از اطلاعات منتشر شده در صفحه مذکور می‌توان به صفحه‌نمایش سوپر امولد اینفینیتی یو (Infinity-U)، دوربین اصلی سه‌گانه، حسگر اثر انگشت و باتری ۶,۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی اشاره کرد.

مشخصات سامسونگ گلکسی F41 به‌همراه جزئیات مراسم رونمایی از آن فاش شد

هنوز باقی مشخصات گوشی جدید سامسونگ به‌صورت رسمی تأیید نشده است؛ اما کتابچه راهنمای کاربر نشان می‌دهد که گلکسی F41 از بلندگوهای دوگانه بهره می‌برد و یکی از دوربین‌های اصلی آن دارای لنز اولترا واید است. در ادامه، شماتیک گلکسی F41 سامسونگ را مشاهده می‌کنید:مشخصات سامسونگ گلکسی F41 به‌همراه جزئیات مراسم رونمایی از آن فاش شد

مدتی قبل نیز گلکسی F41 در سایت Geekbench با تراشه اکسینوس ۹۶۱۱ SoC و یک رم ۶ گیگابایتی دیده شده بود. شایعه شده است که این دستگاه درواقع یک نسخه بازسازی‌شده گلکسی M31 است که دو پیکربندی مختلف دارد و می‌توان آن را در سه‌ رنگ خریداری کرد. البته باید به این مسئله نیز اشاره کرد که گلکسی M31 از دوربین‌ اصلی چهارگانه استفاده می‌کند؛ اما در F41 ما سه دوربین در پشت دستگاه مشاهده می‌کنیم.

مطمئنا هرچه قدر که به رونمایی این محصول نزدیک می‌شویم، اطلاعات بیشتری از آن به‌دست ما می‌رسد. تنها باید کمی صبور باشیم و تا دو هفته دیگر منتظر این دستگاه و اطلاعات جدید آن بمانیم. نظر شما کاربران زومیت درباره محصول جدید شرکت سامسونگ چیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی