ورزشگاه 15 هزار نفری سبزوار به بهره‌برداری رسید


ورزشگاه 15 هزار نفری سبزوار به بهره‌برداری رسید

سبزوار- ایرنا- رییس جمهوری ورزشگاه 15 هزار نفری سربداران شهرستان سبزوار را به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح کرد.

رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار در حاشیه بهره برداری از این طرح ورزشی به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری سربداران سبزوار در زمینی به مساحت ۲۰ هزار متر مربع از سال ۱۳۸۴ آغاز شده بود.
مجید نصرالله زاده افزود: این ورزشگاه همچنین ۶۰۰ متر مربع فضای سرپوشیده دارد که برای ساخت و تکمیل آن تاکنون ۳۲۰ میلیارد ریال هزینه شده است.
وی اضافه کرد: برای تکمیل این ورزشگاه از محل اعتبارات سفر دو سال گذشته رییس جمهوری به شهرستان سبزوار ۳۰۰ میلیارد ریال اختصاص یافته بود.
رییس اداره ورزش و جوانان سبزوار گفت: در مرحله نخست این ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شامل زمین چمن مصنوعی، پیست تارتان، رختکن، نصب ۲ هزار و ۵۰۰ صندلی و سرویس های بهداشتی به بهره برداری رسید.
نصرالله زاده افزود: این ورزشگاه از طرح‌های مهم عمرانی و ورزشی نیمه تمام سبزوار بود که با بهره برداری آن بستر مناسبی برای توسعه ورزش این شهرستان فراهم شده است.

در مراسم افتتاح این ورزشگاه معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان نیز حضور داشت.
اماکن ورزشی تحت نظارت اداره ورزش و جوانان سبزوار شامل ۶ سالن سرپوشیده، سه مجموعه ورزشی شهیدان مظهری، حقانی، سربداران و افزون بر ۶۰ باشگاه خصوصی در رشته های مختلف ورزشی است.
بیش از ۶ هزار ورزشکار در ۳۸ هیات ورزشی شهرستان سبزوار سازماندهی شده اند که در حوزه ورزش‌های حرفه‌ای، قهرمانی، بومی، محلی و همگانی فعالیت دارند.
مرکز شهرستان ۲۵۰ هزار نفری سبزوار در فاصله ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بدر و ببر