گلزار مطهر شهدای بوشهر عطرافشانی شد


گلزار مطهر شهدای بوشهر عطرافشانی شد

بوشهر-ایرنا- همزمان با چهارمین روز از هفته بزرگداشت دفاع مقدس روز پنج‎شنبه گلزار مطهر شهدای بوشهر با حضور مسئولان غبارروبی و عطرافشانی شد.

به گزارش ایرنا، شرکت کنندگان در این مراسم یاد و خاطره شهدای هشت سال جنگ تحمیلی را گرامی داشته و به مقام شامخ آنها ادای احترام کردند.

فرمانده سپاه امام صادق استان بوشهر در این ارتباط به ایرنا گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس ۷۴۰ ویژه برنامه در این استان برگزار می‎شود که با توجه به محدودیت‌های کرونایی عمده آنها بر بستر فضایی مجازی است.

سردار علی رزمجو افزود: در این راستا تاکنون آئین ‏های بزرگداشت تجلیل از سربازان، کادر درمان به عنوان خط مقدم مقابله با کرونا و همچنین تولیدکنندگان نمونه برگزار شده است.

وی اظهارداشت: افتتاح ۴۸۱ پروژه عمرانی در قالب آب شیرین کن روستایی، پل و آبخیزداری با اعتبار ۵۰۴ میلیارد ریال اعتبار از دیگر برنامه‎های شاخص استان بوشهر برای هفته دفاع مقدس است.

رزمجو یادآورشد: اعزام تیم‌های پزشکی با هدف ویزیت رایگان در مناطق محروم و همچنین پخش فیلم‌های مستند، خاطره گویی، سرودهای حماسی، نشست‌های هم اندیشی با استفاده از بستر فضای مجازی از دیگر برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس در استان بوشهر است.

هفته دفاع مقدس ۳۱ شهریور همزمان با سالگرد نخستین حمله رژیم بعث عراق به ایران آغاز شده است.

امسال چهلمین سالگرد حماسه آفرینی رزمندگان در دوران دفاع مقدس در حال برگزاری است.

بررسی آماری حضور اقشار مختلف استان بوشهر نشان می‌دهد که ۹۰ هزار نفر از جمعیت زیر ۵۰۰ هزار نفری این استان در دهه ۶۰، در ۷۲ عملیات زمینی و سایر عملیات‌های دریایی و هوایی شرکت داشتند که از منظر تعداد افراد شرکت کننده به نسبت جمعیت استان عدد بسیار بالایی است.

تقدیم بیش از دو هزار شهید ، صدها آزاده و جانباز بیانگر نقش آفرینی مردم استان بوشهر در هشت سال جنگ تحمیلی و جانفشانی در راه دفاع از مرز وبوم و آرمان های انقلاب اسلامی است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بوشهر

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس همسر عروسکی محمدرضا رهبری بازیگر سریال سیب ممنوعه / همسر شیکش رو دست همه زد !