41 طرح خدماتی و محرومیت‌زدایی در سردشت به بهره‌برداری رسید


41 طرح خدماتی و محرومیت‌زدایی در سردشت به بهره‌برداری رسید

مهاباد- ایرنا- 41 طرح خدماتی و محرومیت‌زدایی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس با حضور فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی با هزینه 32 میلیارد و 500 میلیون ریال به بهره‌برداری رسید.

فرمانده سپاه سردشت روز پنجشنبه در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: طرح‌های محرومیت‌زدایی شامل ۲ مسکن مددجویی، آب‌رسانی به اراضی کشاورزی، احداث پل، مرمت و بازسازی مساجد، خانه عالم و مدارس، آبرسانی به یک روستا، احداث کانال سیل‌کشی و آبگیر، احداث دیوار حایل، آسفالت و بهسازی جاده‌های روستایی است.

سرهنگ غلامحسین محمدی افزود: این طرح‌ها در ۳۰ روستای محروم این شهرستان و با هزینه ۳۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سیدالشهدا (ع) با مشارکت‌های مردمی به بهره‌برداری رسید.

وی اضافه کرد: با اجرای این طرح‌ها بیش از ۳۰۰ خانوار از اهالی روستاهای کم‌برخوردار و محروم این شهرستان از مزایای آن بهره‌مند شدند.

وی افزود: به همین مناسبت یک طرح خدماتی شامل فروشگاه نیروهای مسلح این شهرستان نیز به مساحت ۱۵۰ متر مربع با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات قرارگاه حمزه سید الشهدا (ع) افتتاح شد.

تجدید بیعت با شهدای گلگون کفن انقلاب اسلامی در سردشت

با حضور سردار سرتیپ دوم پاسدار حبیب شهسواری فرمانده سپاه شهدای آذربایجان‌غربی به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس همچنین مزار شهدای سردشت غبارروبی و گلباران شد.


41 طرح خدماتی و محرومیت‌زدایی در سردشت به بهره‌برداری رسید

در این مراسم که با حضور مسوولان این شهرستان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا برگزار شد حاضران با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامی داشتند و بار دیگر با آرمان‌های والای شهدای معظم و امام شهیدان تجدید میثاق کردند.

حاضران در این آیین معنوی همچنین پس از قرائت فاتحه با نثار گل، از مقام شامخ شهیدان تجلیل کردند.

به گزارش ایرنا، شهرستان سردشت ۸۴۶ شهید در دوران دفاع مقدس و انقلاب تقدیم انقلاب و آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کرده است؛ هفته دفاع مقدس از روز ۳۱ شهریور هر سال مصادف با سالروز آغاز جنگ تحمیلی عراق علیه ایران در کشور آغاز می‌شود.

سردشت با ۱۲۰ هزار نفر در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022