کاربران توییتر به زودی می توانند در دایرکت، پیام صوتی بفرستند


بعد از اضافه کردن قابلیت ارسال توییت‌های صوتی، اکنون نوبت به تجربه امکانی جدید برای کاربران توییتر رسیده تا بتوانند پیام‌های صوتی را به دایرکت سایر کاربران ارسال کنند. الکس آکرمن گرینبرگ، مدیر بخش پیام‌های دایرکت در توییتر اعلام کرد که این شرکت به زودی فرآیند تست ارسال پیام‌های صوتی در دایرکت را آغاز خواهد کرد. به...

کاربران توییتر به زودی می توانند در دایرکت، پیام صوتی بفرستند
بعد از اضافه کردن قابلیت ارسال توییت‌های صوتی، اکنون نوبت به تجربه امکانی جدید برای کاربران توییتر رسیده تا بتوانند پیام‌های صوتی را به دایرکت سایر کاربران ارسال کنند.
الکس آکرمن گرینبرگ، مدیر بخش پیام‌های دایرکت در توییتر اعلام کرد که این شرکت به زودی فرآیند تست ارسال پیام‌های صوتی در دایرکت را آغاز خواهد کرد. به گفته وی، کاربران برزیلی توییتر برای اولین بار می‌توانند این قابلیت را به صورت آزمایشی امتحان کنند.
آکرمن گرینبرگ، با انتشار یک پیام صوتی 20 ثانیه‌ای، عنوان کرد: می‌دانیم که افراد خواستار گزینه‌های بیشتری را برای نحوه ارتباط و تعامل خود در مکالمات توییتر هستند که بتوانند هم به صورت عمومی‌ و هم خصوصی، پیام خود را منتقل کنند.
همانند عملکرد توییت‌های صوتی، استفاده از این قابلیت نیز بسیار ساده است. بدین معنی که یک دکمه پخش و توقف وجود دارد و تصویر مربوط به شخص ارسال‌کننده پیام نیز در حین پخش صوت، نمایان خواهد شد. به گفته گرینبرگ، تیم طراحی این قابلیت، سعی کرده‌ تا امکان ضبط و ارسال پیام‌های صوتی را به ساده‌ترین شکل فراهم کند تا کاربر بتواند در بین پیام‌های متنی خود، پیام‌های صوتی نیز ارسال کند.
همچنن گزینه Report Message نیز در این قسمت طراحی شد که اگر کاربری از قابلیت ارسال صوت در دایرکت، سوءاستفاده کرد، توسط دیگر کاربران گزارش شود. همانطور که اشاره شد، قابلیت ارسال توییت‌های صوتی فعلا برای تعداد محدودی از کاربران آی او اس عرضه شده که به لطف آن، کاربران می‌توانند در هر توییت خود، یک پیام صوتی 140 ثانیه‌ای را ارسال کنند. گفتنی است پیشتر امکان ارسال پیام های صوتی به دایرکت کاربران، در اینستاگرام و فیسبوک عرضه شده بود.
کاربران توییتر به زودی می توانند در دایرکت، پیام صوتی بفرستند

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس