گوشی Galaxy F41 در تاریخ 17مهرماه رونمایی می‌شود


گوشی Galaxy F41 در تاریخ 17مهرماه رونمایی می‌شود

رسانه کلیک – خرده فروشی Flipkart هند در بروزرسانی وبسایت خود، تاریخ رونمایی از گوشی جدید سامسونگ Galaxy F41 را در 8اکتبر اعلام کرد، هنوز هیچ اطلاعات دیگری در مورد نام و مشخصات آن اعلام نشده است. طبق اعلام این میکروسایت گوشی Galaxy F41 در ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت  IST در تاریخ 8 […] نوشته گوشی Galaxy F41 در تاریخ 17مهرماه رونمایی می‌شود اولین...

رسانه کلیک – خرده فروشی Flipkart هند در بروزرسانی وبسایت خود، تاریخ رونمایی از گوشی جدید سامسونگ Galaxy F41 را در 8اکتبر اعلام کرد، هنوز هیچ اطلاعات دیگری در مورد نام و مشخصات آن اعلام نشده است.

طبق اعلام این میکروسایت گوشی Galaxy F41 در ساعت 5:30 بعد از ظهر به وقت IST در تاریخ 8 اکتبر در هند به بازار عرضه می‌شود. این وب سایت یک تصویر از گوشی را به نمایش گداشته است که طراحی جلو و عقب آن را مشخص می‌کند. Galaxy F41 مجهز به صفحه نمایش S-AMOLED است و طراحی ناچ Infinity-U است.

این دستگاه مجهز به یک باتری 6000 میلی آمپری است و این تصویر نشان می‌دهد در قسمت پشتی، این تلفن هوشمند مجهز به اسکنر اثر انگشت و محفظه دوربین مستطیل شکل است. این گوشی همچنین دارای سه دوربین عقب و یک فلاش LED است.

هرچند که هنوز اطلاعات بیشتری درباره این گوشی مشخص نشده است و همه چی در هاله‌ای از ابهان است اما طبق گزارش های پیشین، احتمالا Galaxy F41 مشخصات خود را از گوشی Galaxy M31 که در اوایل سال جاری به بازار عرضه شد، وام خواهد گرفت. این به این معنی است که احتمالا مطابق با شایعات، Galaxy F41 به صفحه نمایش 6.4 اینچی+FHD و چیپ ست Exynos 9611 مجهز خواهد بود. این تلفن ممکن است با 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت / 128 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود.

گمانه زنی ها حاکی از این است که احتمالا این گوشی مجهز به یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی و یک سیستم دوربین سه گانه 64 مگاپیکسلی در پشت است. تلفن ممکن است در رنگ های سیاه ، آبی و سبز به بازار معرفی شود. هرچند هنوز اطلاعات دقیق و تایید شده‌ای از این گوشی در دست نیست اما از آنجا که رویداد رونمایی Galaxy F41 حدوداً دو هفته دیگر برگزار خواهد شد، انتظار می رود لیست Flipkart با برخی از ویژگی های دیگر گوشی در روزهای آینده به روز شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


باده فروش...